loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 120 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

FarStone DriveClone Workstation 10.02 امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلفی اقدام به تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات خود می کنند تا در زمان بروز مشکلاتی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود از بابت جایگزینی آن ها دچار مشکل نباشند. نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های مختلفی به کاربران در این موضوع اختیاراتی را می دهند. در وب سایت ما نیز تا کنون تعدادی از این نرم افزارها ب شما معرفی شده اند که هر یک از ویژگی های متعددی برخورد بوده اند، DriveClone نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف موجود در سیستم عامل خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند. به کمک این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعدد موجود در برنامه قادر به انجام امور مختلفی در این زمینه می باشند. مدیریت بر فایل های پشتیبان تهیه شده ، مرتب سازی آن ها و کپی آن ها بر روی دیسک ها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری FarStone می باشد .

reza بازدید : 109 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

SyncBackPro 6.5.15.0 Final نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای جهت ایجاد نسخه پشتیبان، بازیابی و هماهنگ سازی می باشد. از قابلیت های این برنامه تهیه پشتیبان بر روی فضای ذخیره سازی ابری و دیسک های CD، DVD و Blu-Ray است. شما با استفاده از SyncBackPro می توانید بدون نیاز به فشرده سازی، اطلاعات خود را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را قسمت بندی کنید و یا به صورت فایل ISO ذخیره نمایید. امکان اسکریپت نویسی از دیگر قابلیت های مفید این برنامه است. SyncBackPro اجازه می دهد تا کاربر به پیکربندی پروفایل برنامه خود با استفاده از اسکریپت بپردازد. این اسکریپت ها از کد اصلی برنامه مجزا هستند و به زبان های مختلف نوشته شده اند. دستورالعمل اسکریپت ها مشابه ماکروها در مایکروسافت آفیس و جاوا اسکریپت در صفحات وب است. این برنامه از SFTP که همان پروتکل FTP امن است نیز پشتیبانی می کند.

reza بازدید : 172 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Paragon Hard Disk Manager 14 Suite 10.1.21.136 Retail نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شركت Paragon Software است، تمام ابزارهای لازم که شما برای مدیریت و پشتیبانی هاردتان نیاز دارید در این نرم افزار پشرفته قرار دارد. این نرم افزار به شما امکان پارتیشن بندی پیشرفته بدون از دست دادن داده، بازیابی منظم سیستم و داده، رفع هرگونه مشکل بوت سیستم، مدیریت و تعویض بین چند سیستم عامل، قرار دادن درایو جدید در سرویس، تنظیم محیط بوت دوتائی مطمئن، اجرای بی عیب سیستم عامل چند گانه در کامپیوتر های مشابه، کپی هارد قدیمی و ایجاد هارد جدید و پشتيبان گيری منظم و مدیریت اتوماتیک آنها را می دهد. این پکیج انعطاف پذیر بوده و محدوده وسیعی از نرم افزار و سخت افزار را پشتیبانی می کند.

reza بازدید : 112 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

FBackup 5.0.245 نرم افزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده بوده و قابلیت تهیه نسخه بک آپ به صوت خودکار و در زمان های معین را دارا می باشد، همچنین از فشرده سازی بک آپ ها و قرار دادن رمز عبور بر روی آنها نیز کاملا پشتیبانی می کند. علاوه بر فشرده سازی اطلاعات در نرم افزار ،شما می توانید یک کپی دقیق از فایل ها و پوشه ها و ساختار آنها نیز تهیه کنید.

reza بازدید : 133 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Drive SnapShot 1.42.16539 برنامه ای کم حجم برای بک آپ گرفتن از کل درایو می باشد. Drive Snapshot یک Disk Image از سیستم شما بر روی یک فایل ایجاد می کند که شامل سیستم عامل ، برنامه های نصب شده ، دیتاهای شما و تمامی اطلاعات امنیتی بر روی سیستم شما می باشد . در حالیکه ویندوز در حال اجرا است و شما در حال انجام کار خود هستید این نرم افزار از دستگاه شما Image می گیرد.Drive Snapshot به شما امکان می دهد که از Partition سیستم و یا درایو Hard Disk تان Backup بگیرد و همچنین یک Disk Image از سیستم شما ایجاد کند . که در صورت بروز مشکل (Virus , Trojan)در کمتر از چند دقیقه امکان Restore کامل سیستمتان را داردید . این Image File میتواند به عنوان یک درایو مجازی باشد ، بنابر این شما می توانید با استفاده از Windows Explorer و یا دیگر برنامه ها به راحتی فایلها و دایرکتوریهای خود را Restore کنید .

reza بازدید : 112 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)
Syncovery 6.41 Build 170 نرم افزاریست که هدف از ساخت آن هماهنگ سازی و یکسان سازی بهتر فایل ها برای کاربران است. از این نرم افزار جهت کپی کردن فایل ها در هرکجا که نیاز است استفاده میشود. استفاده از این نرم افزار در تهیه بک آپ از سیستم های خانگی ، مک بوک ، سرور ها ، نوت بوک ها و سیستم های آنلاین، این نرم افزار را جزو نرم افزار های محبوب قرار داده. نرم افزار Syncovery که امروزه جزو نرم افزارهای محبوب دنیاست بسیار پرکاربرد و قابل انعطاف است که بسیاری از کاربران با مشاغل مختلف میتوانند از آن استفاده نمایند .
reza بازدید : 158 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Ocster Backup Pro 7.23 ابزار مناسبی جهت گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت کاملا آسان و خودکار می باشد. این برنامه با تهیه نسخه پشتیبان از فایل های مهم و حیاتی و مورد نظر شما ، این امکان را برای شما فراهم میکند تا هیچ وقت این فایل ها را از دست ندهید و همیشه یک نسخه پشتیبان از این فایل ها داشته باشید تا به آن دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید به هیچ عنوان در عملکرد طبیعی ویندوز اختلال ایجاد نمیکند ، بلکه هنگامی که سیستم عامل در حالت آماده به کار است شروع به کار میکند تا اختلالی در کار شما ایجاد نکند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه ، هماهنگی با دیگر برنامه های سیستم عامل می باشد. این نرم افزار میتواند عمل پشتیبان گیری را بر روی هارد دیسک فعلی و یا بر روی دیسک خارجی انجام دهد تا همیشه برای شما در دسترس باشد.

reza بازدید : 169 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Goodsync Enterprise 9.6.2.5 جهت انجام فرآیندهای بک آپ گیری و هماهنگ سازی فایل می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک آنالیز، هماهنگ سازی و بک آپ ایمیل، عکس های خانوادگی و اسناد مهم و مالی، MP3 ها و دیگر فایل های مهم را انجام دهد. همچنین قابلیت ارتباط با ویندوز موبایل و ویندوز سرور را نیز دارا می باشد و ارتباط آن با پروتکل های FTP ،SFTP ،WebDAV نیز به صوزت کامل انجام می شود.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 3,911
  • بازدید کلی : 230,966