loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 153 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)
KLS Backup 2013 Professional 7.0.1.2 نام نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تا از اطلاعات خود فایل های پشتیبان تهیه کنید . ایننرم افزاربه شما امکان تهیه ی BackUp از اطلاعات درون کامپیوتر ؛ فایل های درون شبکه داخلی ، سرورهای ftp و CD/DVD را می دهد . بهترین راه حل برای آزاد کردن فضای دیسک سخت ، گرفتن فایل های پشتیبان از اطلاعات و پاک کردن آن ها از هارد دیسک است. KLS Backup از اطلاعات شخصی شما فایل های پشتیبان تهیه کرده و فضای دیسک سخت را آزاد می کند . KLS Backup که از سافت 98 دانلود میکنید می تواند بعد ازBackUp گیری ، فایل پشتیبان را به صورت غیر فشرده و یا فشرده با قالب (Zip) ، 7-Zip یا SQX ذخیره کند . KLS Backup امکان میدهد تا غیر از (اطلاعات درون کامپیوتر ؛ فایل های درون شبکه داخلی ، سرورهای ftp و CD/DVD) از کلید های رجیستری ، MySQL databases ، پروفایلهای موجود در نرم افزارهای "Outlook Express” و "”Mozilla Thunderbird و همچنین تنظیمات سایرنرم افزارها فایل پشتیبان تهیه کنید و بر روی CD/DVD رایت کنید یا با قالبIso و Zip بر روی هارد دیسک ذخیره کنید . کار با ایننرم افزاربسیار آسان است و تمام قسمت ها از Wizard بر خوردار هستند ، پس شما در عرض چند ثانیه می توانید از قسمت های مورد نظرتان BackUp تهیه کنید . KLS Backup قادر است تا در عرض چند ثانیه فایل پشتیبان مورد نظر را پیدا کرده و آن ها را بازگرداند . KLS Backup به شما اجازه می دهد که عملیات همزمان سازی اطلاعات (synchronization) در دو پوشه مختلف را به راحتی انجام دهید .
reza بازدید : 138 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

توسط Comodo BackUp 4.3.2.12 شما به راحتی می توانید فایل های مهم خود را حفاظت کنید. این نرم افزار با کاهش دستورات پیچیده ای که در روند تهیه ی نسخه ی پشتیبان  وجود دارد به شما کمک می کند که هرچه سریعتر و راحت تر کار خود را انجام دهید. شما به راحتی می توانید از فایل های خود در هر ناحیه، شبکه و یا درایو FTP دلخواه تان نسخه ی پشتیبان بگیرید. علاوه بر این می توانید از طریق سرورهای آن لاین این نرم افزار در فضای اینترنتی پشتیبان گیری کنید. واسط کاربری کاربر پسند و راهنمای مرحله به مرحله از دیگر امکاناتی است که در طول استفاده از این نرم افزار می توانید داشته باشید. پشتیبان گیری شما می تواند زمان بندی داشته باشد مثلاً در یک ساعت مشخص و در یک تاریخ مشخص این کار صورت گیرد. شما می توانید زمان اجرای بک آپ گیری از سیستم تان را هم زمان با رخداد یک اتفاق خاص به طور مثال در هنگام بالا آمدن ویندوز و یا اتفاقاتی از این قبیل تنظیم نمایید. با انتخاب گزینه ی Synchronization Mode می توانید یک پشتیبان گیری بلادرنگ - Real time داشته باشید به عبارت دیگر این کار همزمان با ذخیره ی فایل بر روی سیتم تان اجرا می شود. از دیگر امکانات تامین شده توسط این محصول می توان پشتیبان گیری از آیتم های مهمی هم چون حساب کاربری ایمیل، رجیستری ویندوز، داده های مهمی چون فولدرهای موجود در My Document و ... اشاره نمود. بهره گیری از اسکریپت نویسی، دستورات خطی، فیلتر های پیشرفته ی Rule-Based، قابلیت رمز گذاری فایل بک آپ گرفته شده از طریق اعمال الگوریتم های خاص و ... همگی از خصوصیات بارز این نرم افزار می باشند

reza بازدید : 162 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Deep Freeze Enterprise 7.72.220.4535 قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ...مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.

حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

reza بازدید : 135 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

R-Drive Image 5.2 Build 5207  ابزاریست برای گرفتن پشتیبان از کامپیوتر.با استفاده از این نرم افزار میتوانید  نصب و را اندازی یک سیستم راحت تر و سریعتر انجام دهید.بخصوص در شبکه ها و کافی نت و هر جایی که چند سیستم با مشخصات همسان وجود داشته باشد میتوان با نصب ویندوز و برنامه های جانبی و تنظیمات شبکه و… بر روی یکی از سیستم ها و image گرفتن از آن مراحل نصب را در بقیه سیستم ها از طریق image انجام دهیم تا در وقت خود صرفه جویی نماییم.


در ضمن میتوان به راحتی از فایهای خود ایمیج بگیرید و یا انها را در به راحتی رایت نمایید  ومیتوان از هارد دیسک و از پارتیشن های مختلف ایمیج تهیه نمود برای ایمیج گرفتن از ویندو و برگرداندن ویندوز در کوتاه ترین زمان ممکن میتواند مفید واقع شود  و برای گرفتن ایمیج هیچ نیازی به  توقف در کارهای دیگر نمی باشد و مستقیما بدون ذخیره کردن ان (on the fly) میتوانید در هر گونه از وسایل مجود مانند D-R(W)/DVD, Iomega Zip or Jazz disks ذخیره نمایید .

reza بازدید : 146 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Macrium Reflect Professional 5.2.6437 نرم افزاری است که برای ساخت و بازیابی ایمیج از هارد دیسک و نسخه های پشتیبان اطلاعات، طراحی شده است. این نرم افزار بهترین راه حل برای بازیابی اطلاعات در مصارف خانگی و اداری می باشد و می تواند به خوبی از اسناد، عکس ها، موزیک و ایمیل های شخصی شما محافظت کند. بدین ترتیب می توانید با اطمینان خاطر ، اقدام به ارتقاء هارد دیسک کنید یا یک سیستم عامل جدید را روی سیستم خود نصب کنید ، زیرا تمامی اطلاعات شما در یک فایل نسخه پشتیبان که به راحتی قابل بازیابی است ، قرار دارد.

بازیابی فایل ها و پوشه های منفرد با ساخت یک درایو مجازی در ویندوز و بازیابی فایل ها و دایرکتوری های انتخاب شده با استفاده از عملیات ساده Copy/Paste ، ساخت دیسک نجات بر پایه Linux به همراه دسترسی به شبکه و یک رابط کاربری گرافیکی ، ساخت ایمیج به صورت زنده با استفاده از سرویس کپی برداری Microsoft Volume Shadow بدون نیاز به خاموش کردن ویندوز برای ساخت ایمیج از کامپیوتر بخشی از ویژگی های نرم افزار Macrium Reflect Professional می باشد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 3,935
  • بازدید کلی : 230,990