loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 125 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

Tenorshare Data Backup 1.0.0.1889 یکی از مشکلاتی که شرکت های بزرگ همیشه در خطر مواجه با آن هستند، از بین رفتن اطلاعات و آرشیو اطلاعاتی آن ها است. مطمئنا شرکت هایی که قصد ندارن با این خطر مواجه شوند و ضرر بسیاری نمایند سعی در تهیه نسخه پشتیبان (Backup) از فایلها و اطلاعات خود مینمایند تا در صورت مشکل از فایلها از Backup استفاده کنند  البته باید گفت مشکل از بین رفتن اطلاعات فقط مختص شرکت ها نیست. بلکه کاربران خانگی هم گاهی اوقات به تهیه نسخه پشتیبان از فایل های خود نیا دارند تا در صورت حذف آنها، با کمک فایل پشتیبان مشکل خود را برطرف نمایند.  گاهی لازم است که سیستم پس از مدت خاصی به صورت اتوماتیک از فایل هایی که قبلا برایش تعریف شده نسخه ی پشتیبان تهیه کند، با قابلیت زمان بندی که در این نرم افزار تعبیه شده این مشکل هم برطرف شده است. Tenorshare Data Backup نرم افزاری قدرتمند برای گرفتن پشتیبان از فایل های شما می باشد که شما با کمک آن هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهید داد .

reza بازدید : 151 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

O&O AutoBackup 2.5 Build 27 یک نرم افزار برای همگام سازی (synchronize) فایلهای موجود در هارد کامپیوتر شما و درایو های USB (مانند هارد اکسترنال) به صورت اتوماتیک است،به عنوان مثال میتوانید تعیین کنید زمانی که فلش خود را به سیستم متصل میکنید اگر تغییراتی بر روی یک فایل از پیش تعیین شده مانند سند و.. صورت گرفته است، نرم افزار فایل ها جدید را بلافاصله بر روی فلش داریو کپی و آپدیت کند.

طرز استفاده از این برنامه بسیار آسان میباشد،فقط کافیست در قست بالایی نرم افزار پوشه و فایل های منبع (source) را انتخاب و سپس در قسمت میانی یک داریو USB برای کپی و آپدیت کردن فایل ها انتخاب نمایید.در قسمت پایینی نی شما باید یکی از عملیات های موجود بر روی فایل و پوشه ها را به دلخواه انتخاب نمایید به طور مثال با انتخاب گزینه Copy all modified and new source data,no deletion of data  فایل های جدید و تعیین شده بدون پاک شدن کپی خواهند شد.(توجه کنید که با انتخاب گزینه اول فایل های شما کاملا انتقال می یابند و با انتخاب گزینه سوم پس از همگام سازی فایل های اصلی پاک میشوند)

در نهایت پس از انجام تنظیمات ابتدا بر روی دکمه Save و سپس بر روی دکمه Execute کلیک کنید.

reza بازدید : 165 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار DriveImage XML 2.44 ابزاری قدرتمند در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از درایوها و پارتیشن های سیستم و کپی از یک درایو به درایو دیگر محصول شرکت Runtime Software می باشد. به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به پشتیبان گیری از درایوهای موجود در کامپیوترتان بپردازید. ایمیج های تهیه شده توسط این نرم افزار در یک فایل XML ذخیره می شود. با این نرم افزار می توانید به راحتی از درایوهای خود پشتیبان تهیه کنید و یا آنرا بازگردانید بدون اینکه سیستم خود را مجدداً راه اندازی یا ریستارت کنید. توسط DriveImage XML ایمیج های تهیه شده را مشاهده کنید، به ویرایش یا خارج کردن فایل ها از آن بپردازید و پشتیبان خودتان را بر روی همان درایو یا درایو دیگر برگردانید. همچنین سرعت پشتیبان گیری در این برنامه بارها سریع تر از سایر برنامه های مشابه است. این نرم افزار به 2 صورت می تواند فایل های شما را فشرده کند.

reza بازدید : 165 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

NETGATE Data Backup 3.0.605 از تمامی اطلاعات مهم شما اعم از عکس ، فیلم ، موزیک ، اسناد و هر فایل دیگری نسخه پشتیبانی تهیه کند. یکی از قابلیت های فوق العاده و منحصربفرد این نرم افزار گرفتن نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی سایت یا وبلاگ شما در اینترنت است به گونه ای که این نرم افزار میتواند از بانک های اطلاعاتی MySQL/PHP نسخه پشتیبان تهیه کند. البته توانایی های NETGATE Data Backup به همینجا ختم نمی شوند امکان بک آپ گیری از اطلاعات سیستمی نظیر رجیستری ویندوز . بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز در خط کاری این نرم افزار گنجانده شده است. تنظیم زمان و روز معین برای گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات مختلف که باعث می شود در صورتی فراموشی شما نرم افزار به طور اتوماتیک فرایند بک آپ گیری را انجام دهد نیز یک توانایی بسیار مهم است که این نرم افزار  که از سافت 98 دانلود میکنید از آن غافل نشده است.نکته جالب در مورد NETGATE Data Backup این است که حوزه کاری وسیعی را دربرگرفته به طوری قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی رجیستری ویندوز ، مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین حذف کامل و استاندارد نرم افزارهای نصب شده در ویندوز نیز از آن نرم افزاری کامل ساخته است.


reza بازدید : 142 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Active@ Disk Image Professional 5.5.2 نرم افزاری است که به شما برای ساخت یک کپی دقیق از دیسک های کامپیوتر (HDD, SSD, USB, CD, DVD, Blu-ray و ...) و ذخیره سازی آن ها در یک فولدر کمک می کند. ایمیج های ایجاد شده می توانند در پشتیبان گیری، ارتقاء PC و یا نسخه برداری از دیسک مورد استفاده قرار گیرند. یکی از مزایای ایمیج گیری دیسک در مواقعی که سیستم دچار مشکل می شود برای ریکاوری سیستم و یا پیداکردن و بازگردانی فایل های لازم از داخل ایمیج، مورد استفاده قرار می گیرند.

reza بازدید : 141 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Symantec System Recovery 2013 v11.0.1.47662 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای از سری محصولات شرکت Symantec در زمینه پشتیبان گیری و بازیابی تمامی اطلاعات سیستم می باشد البته این نسخه از برنامه برای سرور می باشد ولی می توان بر روی کامپیوترهای خانگی از آن استفاده کرد. شما با کمک این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید براحتی و با سرعت بسیار خارق العاده و باور نکردنی می توانید از تمامی قسمت های سیستم یک نسخه پشتیبان تهیه کرد و در صورت از دست دادن اطلاعات تنها با چند کلیک می توانید تمامی اطلاعات را دوباره به دست آورید. در حال حاضر 787.000 کاربر از برنامه قدرتمند استفاده می کنند. این برنامه قادر است تا از کل سیستم، از جمله سیستم عامل، فایل ها ، برنامه های کاربردی ، درایور های دستگاه و ... نسخه پشتیبان تهیه کند. همچنین شما می توانید فایلهای پشتیبان را بر روی هاردهای اکسترنال کپی کنید و یا از طریق FTP به آدرس های مشخص ارسال کنید.

reza بازدید : 139 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Genie Timeline 2013 Professional 4.0.5.500 نرم افزاری حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که می تواند امنیت اطلاعات که امروزه بسیاری از کاربران بدنبال آن هستند را تامین کند.در 3 مرحله ساده و مستقیم شما می توانید از امکاناتی مانند بازیابی سیستم در صورت وقوع مشکل، امکان تهیه نسخه پشتیبان از انواع مختلف اطلاعات و چندین حالت برای کارآیی و امنیت توسعه یافته ، استفاده کنید، بدین طریق دیگر نگران مشکلات سیستم خود نباشید. Genie Timeline Professional می تواند تمامی اطلاعات و تنظیمات شما را بازگردانی کند. شما می توانید به صورت انتخابی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دیسک های Startup از نسخه های پشتیبان روی یک پارتیشن مجازی، یک دیسک USB یا یک ایمیج ISO بسازید تا در صورت ایجاد مشکل در سیستم ، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید .


reza بازدید : 145 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

EASEUS Todo Backup Advanced Server 6.1.0.0 نرم افزار قدرتمند و بسیار مفید در زمینه ی پشتیبان گیری از فایل های تحت ویندوز می باشد که برای تهیه نسخه پشتیبان ویندوز سرور و بازیابی کامپیوتر از مشکلات فیزیکی و مجازی محیط ویندوز سرور می باشد. تهیه نخسه پشتیبان و بازیابی توسط این نرم افزار دارای ویژگی هایی مانند سرعت بالا ، پشتیبانی از فایل ها ، بازیابی مشکلات ، جابه جایی نسخه پشتیبان پایگاه داده های سرور SQL و بازیابی آن ، زمان بندی تهیه نسخه پشتیبان به صورت حرفه ای و در نهایت بازیابی فراگیر و جامع آن می باشد. از قابلیت های قابل ذکر در این نرم افزار امکان بک آپ گیری به صورت ریموت روی سروری دیگر از طریق FTP است. این امکان برای کسانی که می خواهند بک آپ روزانه داشته باشند امکانی بسیار عالی است.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 657
  • بازدید سال : 4,479
  • بازدید کلی : 231,534