loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 139 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

USB Flash Backup 2.1.5.16 نرم افزار مفیدی است که میتوانید از فایلهای فلش درایور و کلیه سخت افزارهایی که به USB سیستم متصل میشوند بصورت کاملا خودکار و اتوماتیک بکاپ و نسخه پشتیبان تهیه میکند تا هیچ وقت احساس از دست دادن اطلاعات نداشته باشید و اگر بطور تصادفی فلش مموری شما فرمت شد حداقل یک نسخه پشتیبان از کلیه محتویات خود داشته باشید .

reza بازدید : 143 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

NovaBACKUP Professional 12.5.9 مشکلات و خطاهای هارد درایو و سیستم هر زمانی ممکن است اتفاق بیافتد، این خرابی ها و مشکلات ممکن است گاهی اوقات بسیار خطرناک و جدی باشند به طوری که دیگر راهی برای دسترسی به اطلاعات شخصی و خصوصی شما وجود نداشته باشد. از اینرو گرفتن پشتیبان از فایل ها قبل از وقوع چنین اتفاقاتی راهی خردمندانه و آینده نگرانه است. گرفتن پشتیبان صحیح از فایل ها بسیار مهم می باشد. با NovaBACKUP فایل های شما کاملا محافظت شده می باشند و با آن شما می توانید خیالی آسوده داشته باشید. استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و شما در چند دقیقه می توانید از فایل های خود پشتیبان تهیه کنید.

reza بازدید : 137 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Redo Backup and Recovery 1.0.4 ابزاری قدرتمند که به شما امکان گرفتن بک آپ و بازیابی اطلاعات را تنها با چند کلیک میدهد. این نرم افزار از قابلیت Point-and-Click GUI استفاده میکند و به شما این امکان را میدهد که با یک کلیک روی بخش دلخواه خود از آن بک آپ گرفته و یا بک آپ ها را بازیابی کنید. این نرم افزار همچنین قادر است Image های گرفته شده در سیستم شما را به شبکه داخلی و یا خارج از سیستم شما منتقل کند و به اشتراک عموم بگذارد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار ظاهر ساده و بسیار کاربر پسند آن است. کاربران میتوانند به راحتی از طریق USB و یا CD سیستم خود را بوت کنند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار Recovery قدرتمند فایل هاست حتی وقتی آنها پاک شده باشند و یا از بین رفته باشند شما قادر خواهید بود آنها را بازگردانی کنید .

reza بازدید : 126 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

Windows 7/8 - OEM Recovery Partition Creator 1.3.13 نرم افزاری برای ایجاد یک پارتیشن بازیابی است که به شما امکان بازیابی سریع و آسان ویندوز 7/8 را می دهد. این شبیه به گزینه بازیابی OEM استفاده شده بر روی کامپیوترهایی مانند DELL، HP یا Compaq است.

این یک نرم افزار پشتیبان گیری نیست و نباید برای تهیه نسخه پشتیبان کامل از نصب ویندوز 7/8 با فایل های شخصی خود مورد استفاده قرار گیرد.

reza بازدید : 141 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

ViceVersa Pro 2.5 Build 2511 نرم افزاری قدرتمند برای همگام سازی ( یکسان سازی و سینک کردن ) و تهیه بک آپ از اطلاعات مهم شماست .فعالیت اصلی این نرم افزار همگام سازی/Synchronization فایل، رونوشت/Replication ، پشتیبان گیری و فشرده سازی فایل است و طوری طراحی شده تا بر روی ویندوز 7، ویستا، XP، 2008، 2003 قابل اجرا باشد .

reza بازدید : 155 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

HDClone Professional 4.2.2a قادر است تا از هارددیسک و دیگر دستگاه‌های ذخیره سازی کپی‌های منطقی و یا فیزیکی و یا فایل‌های ایمیج تهیه کند.HDClone ابزاری مناسب برای پشتیبان گیری و کپی از نرم افزارها و سیستم عامل نصب شده می‌باشد. وجود یک حالت 'SafeRescue' ویژه این نم افزار را به ابزاری ارزشمند برای زنده کردن هارددیسک های معیوب و دیگر رسانه های ذخیره سازی تبدیل کرده است. HDClone تمامی محتویات هارددیسک یا دیگر دستگاه‌های ذخیره سازی را کپی می‌کند به همین خاطر این برنامه قادر است تا به طور کامل از سیستم عامل نصب شده پشتیبان و کپی تهیه کند. این برنامه قادر است تا با انواع مختلف سیستم‌های پارتیشن بندی کار کند.HDClone Professional 4.2.2a قادر است تا از هارددیسک و دیگر دستگاه‌های ذخیره سازی کپی‌های منطقی و یا فیزیکی و یا فایل‌های ایمیج تهیه کند.HDClone ابزاری مناسب برای پشتیبان گیری و کپی از نرم افزارها و سیستم عامل نصب شده می‌باشد. وجود یک حالت 'SafeRescue' ویژه این نم افزار را به ابزاری ارزشمند برای زنده کردن هارددیسک های معیوب و دیگر رسانه های ذخیره سازی تبدیل کرده است. HDClone تمامی محتویات هارددیسک یا دیگر دستگاه‌های ذخیره سازی را کپی می‌کند به همین خاطر این برنامه قادر است تا به طور کامل از سیستم عامل نصب شده پشتیبان و کپی تهیه کند. این برنامه قادر است تا با انواع مختلف سیستم‌های پارتیشن بندی کار کند.

reza بازدید : 129 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار BackRex Expert Backup 2.8.0.162 ابزاری قدرتمند در زمینه تهیه نسخه پشتیبان می باشد. این نرم افزار دارای تنظیمات و ابزار مهاجرت که به شما امکان پشتیبانی از تنظیمات ویندوز را می دهد و بعد از ترمیم و یا تحت دیگر سیستم عامل محیط خود به ماشین یا دستگاه مشابهی دیگر منتقل شده است. از این تنظیمات می توان به طرح دسکتاپ، طرح نشانگر ماوس، طرح های صدا، تنظیمات منطقه ای و ... اشاره نمود.





BackRex همچنین از مایکروسافت آفیس مجموعه XP/2003/2007/2010 ، اطلاعات پوشه Outlook، ایمیل، تماس ها، وظایف، Win7/Vista ویندوز ایمیل، اینترنت اکسپلورر و تنظیمات موزیلا فایرفاکس شامل کتاب آدرس های شخصی، پوشه های ایمیل، تنظیمات شماره گیری و ... را ذخیره می نماید. BackRex می تواند به طور خودکار تمام اسناد های اخیر شما را که بر روی آن کار می کنید را ذخیره کند.

همچنین می تواند به شما در انتقال تمام تنظیمات سفارشی از یک کامپیوتر به دیگری کمک نماید.

BackRex برای افرادی که پشتیبان فناوری اطلاعات ایستگاه های کاری مختلف هستند بسیار مفید است. با استفاده از پشتیبان گیری نصب مجدد سیستم عامل بر روی کامپیوتر بسیار ساده می شود و به جای هزینه کردن ساعت برای ایجاد محیط اختصاصی برای هر کاربر شما به راحتی می توانید تنظیمات کاربر بر روی سیستم های تازه نصب شده است را بازیابی نمایید.

با قابلیت زمان بندی شما می توانید از تمام داده های خود در تاریخ به طور منظم، روزانه، هفتگی یا ماهانه نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

reza بازدید : 145 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

RollBack Rx 10.0 Build 2698100748 نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای بازگردانی سیستم عامل ویندوز به گذشته است. به کمک این نرم افزار می توان با ویژگی های بالا اقدام به بازگشت به عقب بر روی سیستم عامل ویندوز نمایید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت بازگشت در زمانی که ویندوز توانایی شروع به کار را ندارد ، قابلیت عقب کشیدن سیستم عامل به دقیقه ، ساعت و ماه ، قابلیت برنامه ریزی نرم افزار برای انجام عملیات بازگشت به صورت خودکار در زمان های تعیین شده و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Horizon DataSys می باشد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 648
  • بازدید سال : 4,470
  • بازدید کلی : 231,525