loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 264 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (2)

نرم افزار WinUtilities Pro 11.1 مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند .


یک قابلیت از پیش تعیین شده به نام Startup Cleaner به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی را که به صورت خودکار همراه با لود اولیه ویندوز اجرا می شوند کنترل کنید ، فایل های تکراری را پیدا نمایید ، میانبر های از کار افتاده شده را تصحیح کنید ، و نرم افزار های غیر ضروری را از سیستم حذف نمایید . از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به حذف امن فایل ها ، تکه تکه کردن فایل های داخل Recycle bin ، زمانبندی وظایف تامین و نگه داری سیستم ، و بازگردانی فایل های به اشتباه حذف شده را دارا می باشد .

reza بازدید : 212 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

AppRemover 3.1.9.1 آیا شده که بخواهید یک برنامه آنتی ویروس را از روی کامپیوتر خود پاک کنید تا آنتی ویروس دیگری را بیازمایید؟ در این صورت احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که به دلایلی این برنامه ها بصورت عادی قابل uninstall شدن ندارند.

نرم افزارهای مشهور امنیتی مانند Norton و Mcafee پاک کننده های مخصوص کوچکی دارند که به کمک آنها می توانید آنها را از روی سیستم عامل خود حذف کنید.اما قبل از اینکه به دنبال آنها بگردید ، AppRemover را امتحان کنید.این برنامه کوچک به شما کمک می کند تا هر برنامه امنیتی نصب شده مانند آنتی ویروس و آنتی اسپای وار را هر از روی کامپیوتر خود پاک کنید.

reza بازدید : 200 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

Max Uninstaller 2.1.0.1056 Final نرم افزاری ساده و در عین حال کار آمد برای حذف کامل نرم افزار‌های اضافی نصب شده بر روی سیستم می باشد که کاربران با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند. این نرم افزار محصولی از کمپانی MaxUninstaller میباشد .

reza بازدید : 206 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

Advanced Uninstaller PRO 11.29 نام نرم افزاری حرفه ای به منظور حذف برنامه های نصب شده بر روی سیستم به صورت کامل می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای قرار داده شده و با چند کلیک قادرند تا برنامه هایی که توسط قسمت Add/Removes Program قابل حذف نمی باشند را به صورت کامل حذف کرده و همچنین تمامی فایل های مربوط به این نرم افزار را از روی هارد شما پاکسازی نماید. همچنین این نرم افزار تمامی کلید های موجود در رجیستری را که برنامه مورد نظر که در حال حذف آن می باشید را به صورت کامل پاکسازی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Innovative Solutions می باشد.

reza بازدید : 198 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

با استفاده از Uniblue SystemTweaker 2014 2.0.9.0 Final می توان به راحتی گزینه های مختلف در ویندوز را برای  استفاده بهینه از سیستم عامل ویندوز را تغییر داد. این ابزار ساده قابلیت های متعددی برای افزایش سرعت عملکرد ویندوز دارد، برای مثال می توان گزینه های مختلف در Startup را تغییر دارد و یا گزینه های موجود در راست کلیک را کم یا زیاد کرد و بسیاری گزینه های دیگر که می توان به راحتی به آن ها دست پیدا کرد. برای مثال همین اضافه یا کم کردن گزینه به راست کلیک کار نسبتا دشواری است که می بایست در رجیستری صورت گیرد اما با این ابزار می توان با چند کلیک ساده این کار را انجام داد. Uniblue SystemTweaker با حجم مناسبی که دارد می تواند برای همه کاربران ابزاری راهگشا باشد.

reza بازدید : 184 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Process Lasso Pro 6.7.0.34 Final از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

reza بازدید : 307 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

MiniTool Partition Wizard Professional 8.1 ابزاریست که به وسیله آن به راحتی کاربر می تواند پارتیشن های را مدیریت کند ؛ حجم دو پارتیشن را یکی کند یا این که آن ها را از حالت داینامیک به حالت ایستا با حجم ثابت تبدیل کند. کار با این نرم افزار به سبب طراحی گرافیکی اش بسیار ساده و آسان است و تنها کمی دقت نیاز است تا مبادا اطلاعات از بین روند.

مخفی کردن یا نمایش دادن پارتیشن های مخفی هم بخش دیگری از قابلیت های کلیدی این نرم افزار را تشکیل می دهد. سرعت بسیار مناسب در عملکردها و حجم مناسب تر نسبت به قابلیت ها دو مورد مهم برای کاربران حرفه ای تلقی می شوند. MiniTool Partition Wizard با انواع استانداردها سازگاری داشته و می تواند علاوه بر نسخه های مختلف ویندوز از پارتیشن های موجود در سیستم عامل لینوکس هم پشتیبانی کند.


reza بازدید : 252 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Active@ Disk Editor 3.0.09 ابزاری برای مشاهده و ویرایش سکتورها بر روی پارتیشن های هارد دیسک است که به شما امکان میدهد تا بتوانید محتویات پارتیشن انتخابی را به صورت باینری و حالت متنی به صورت همزمان مشاهده کنید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید همچنین شما قابلیت مشاهده اطلاعات رکورهای MFT را با جزییات خواهید داشت. پس از ویرایش داده ها٬ اطلاعات ویرایش شده می توانند در نماهای مختلف به روز شده و برنامه اطلاعات به روز شده را به شما نمایش خواهد داد. قابلیت جستجو و ویرایش اطلاعات بر اساس الگوهای ANSI٬ HEX و Unicode٬ نمایش مهم ترین بخش های دیسک و قابلیت استفاده از Bookmark توسط میان برهای صفحه کلید از ویژگی های این نرم افزار به شمار میروند .

reza بازدید : 178 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Clean Space 2014 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی پاکسازی تمامی ردپاهای موجود در ویندوز و حفظ حریم خصوصی می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا تمامی تاریخچه های مربوط به وبگردی و سایت هایی که مشاهده کرده اید را پاکسازی کنید و از فایلهای کوکی که در زمان بارگذاری سایت ها در سیستم شما ذخیره شده اند و بسیاری از آنها ممکن است سیستم شما را آلوده کرده باشند خلاص شوید، کش های مربوط به اینترنت که در مرورگرها و سیستم باقی مانده اند را پاک کنید و فایلهای index.dat را براحتی از روی سیستم حذف کنید. این نرم افزار می تواند تمامی تاریخچه های موجود در ویندوز و حتی برنامه هایی را که در خود ویندوز اجرا کرده اید و تاریخچه ای از آن در ویندوز باقی مانده را حذف کند و سبب شود تا کاربران دیگر نگران این نباشند که وقتی کاربر دیگری پشت سیستم نشسته است از تمامی حرکات آنها با خبر شود. در هنگام استفاده از این نرم افزار هرگز نگران حذف فایلها بصورت اشتباهی نباشید چرا که این نرم افزار فایلهایی را که قصد حذف آنها را دارید بصورت پیش نمایش به شما نمایش خواهد داد .

reza بازدید : 205 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزاری CCleaner Business Edition 4.09.4471 فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Playerهای مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید

reza بازدید : 225 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Eassos PartitionGuru Pro 4.3.0.1 همیشه داشتن چند پارتیشن بر روی رایانه ایده مناسبی برای حفاظت از اطلاعات می‌باشد که در زمانی که سیستم‌عامل با مشکل برخورد می‌کند می‌توان از دیگر اطلاعات ذخیره‌شده در پارتیشن های دیگر استفاده کرد. PartitionGuruبرنامه کوچکی است که برای مدیریت بر پارتیشن ها طراحی شده است اما وظایف دیگری از جمله بازیابی اطلاعات را نیز می‌تواند انجام دهد. این برنامه با داشتن رابط کاربری ساده و آسان استفاده از آن را برای همه کاربران راحت می‌کند.

reza بازدید : 151 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

AOMEI Dynamic Disk Manager Pro 1.2.0.0 نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مدیریت دیسک ها و درایوهای داینامیک در محیط های ویندوز مجازی و فیزیکی می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی برای ساخت، حذف و فرمت حجم هارد دیسک های داینامیک، تغییر سایز دیسک داینامیک، کاهش حجم داینامیک، جا به جایی حجم درایوها، توسعه حجم سیستم داینامیک، اضافه کردن درایو به دیسک های RAID، حذف درایو از دیسک های RAID و تبدیل دیسک داینامیک به دیسک های پایه برای ویندوزهای 7، Vista،XP، 2000 و ویندوزهای سرور 2000/2003/2008 می باشد .

reza بازدید : 134 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Parted Magic 2013.08.01 Final مجموعه ای از نرم افزارهای حرفه ای جهت فرمت هارد درایوهای داخلی و خارجی و کار با پارتیشن ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال، کپی، ایجاد، افزایش و کاهش حجم پارتیشن های هارد دیسک بپردازید. این بسته نرم افزاری به شما امکان اجرای عملیات مختلف بر روی پارتیشن به همراه پشتیبانی از انواع سیستم ها را فراهم می کند. این نرم افزار یک دیسک زنده مخصوص عملیات پارتیشن بندی، کلون دیسک و بازیابی داده ها می باشد. تست هارد دیسک، تست حافظه برای بدسکتورها، رتبه بندی عملکرد کامپیوتر شما، دسترسی به سیستم های غیر قابل بوت جهت نجات اطلاعات مهم، اجرا از روی سی دی و بدون نیاز به نصب، افزایش ایمنی هارد دیسک، پاکسازی کامل اطلاعات هارد دیسک و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. Parted Magic در مجموعه شامل 70 ابزار مختلف جهت بررسی وضعیت درایوها، کپی و آرشیو کردن اطلاعات است که از سیستم های پرونده مختلف شامل ext2، ext3، ext4، fat16، fat32، hfs، hfs +، jfs، linux-swap، ntfs، xfs، reiserfs، reiser4 پشتیبانی می کند. این مجموعه ابزار از روی سی دی و در حالت بوت اجرا می شود و نیازی به نصب ندارد.

reza بازدید : 218 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

BootIt Bare Metal 1.20 Retail نرم افزاری برای مدیریت پارتیشن، نصب و بوت کردن آسان چندین سیستم عامل، پشتیبان گیری و بازیابی پارتیشن ها یا کل درایوها و ... را می دهد. این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته و حرفه ای در زمینه پارتیشن بندی استاندارد و همچنین بسیاری از ویژگی های خاص که در جاهای دیگر یافت نمی شوند را در اختیار کاربران قرار می دهد .

reza بازدید : 129 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

MBR Regenerator 4.5 ابزاری جهت اصلاح MasterBoot هارد دیسکهایی که به دلیل استفاده از کرک های ویندوز بصورت Loader به مشکل برخورده اند می باشد که در حقیقت حالت MasterBoot هارد دیسک را به حالت اولیه بازگردانده تا در صورت از کار افتادن کرک ویندوز و عدم کارکرد آنها، همه چیز به حالت اول بازگشته و بتوانید دوباره ازLoader های فعال کننده ویندوز استفاده کنید. از آنجایی که این نرم افزار قادر به تغییر اطلاعات MasterBoot هارد دیسک می باشد استفاده از آن تنها برای کاربران حرفه ای توصیه می شود .

reza بازدید : 174 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Macrorit Disk Partition Expert 2013 3.0.0 از جدیدترین برنامه های مدیریت پارتیشن کامپیوترها و سرورها بر پایه ویندوز می باشد که در مقایسه با دیگر برنامه های مشابه در بازار دارای سرعت زیاد و کارایی بیشتر با ضریب امنیت بالاتر می باشد که قادر به پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز ایکس پی، ویستا، سون ،هشت و ویندوز های سرور 2003،2008 و 2012 می باشد.

reza بازدید : 128 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

NTFS to FAT32 Wizard Pro 2.4 درایوهای مبتنی بر فرمت NTFS توسط سیستم عاملهای Windows 95/98/Me شناخته نمی شوند و دسترسی به این درایوها در این سیستم عاملها امکان پذیر نیست. این موضوع در مواقعی بیشتر اهمیت می یابد که کامپیوتر شما از دو سیستم عامل بصورت همزمان استفاده می کند. چرا که بایستی درایوها با سیستم فایل FAT32 فرمت شوند تا سیستم عاملهایی همچون Me و 98 و 95 قابلیت دسترسی به آنها را داشته باشند. در حالت عادی درایوهای مبتنی بر فرمت FAT و FAT32 قابلیت تبدیل مستقیم به NTFS را دارند اما یک درایو مبتنی بر NTFS بدون پارتیشن بندی و فرمت شدن مجدد امکان تبدیل به FAT و FAT32 را ندارد، NTFS to FAT32 Wizard Pro نرم افزار مفید و کاربردی به همین منظور است که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود تا در زمانی کوتاه فرمت هارد و فلش دیسکتان را بدون از دست دادن اطلاعات از FAT به NTFS و یا از NTFS به FAT تبدیل نمایید .


reza بازدید : 264 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

AOMEI Partition Assistant Professional Edition 5.5 برای بهبود کارایی کامپیوتر چگونه بدون این که اطلاعات خود را از دست بدهید پارتیشن‌های خود را تغییر سایز می‌دهید یا اینکه ان‌ها را یکی می‌کنید؟ AOMEI Partition Assistant Pro به شما این اجازه را می‌دهد تا بر روی پارتیشن‌های خود مدیریت کنید نظیر برنامه‌هایی مثل Partition Magic، اما این برنامه در عملکرد و سازگاری مقداری قدرتمند و کامل‌تر می‌باشد. AOMEI Partition Assistant Pro برنامه ای قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای کار بر روی پارتیشن‌ها می‌باشد که قابل اجرا بر روی ویندوز های سون و 8 هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی می‌باشد.


این برنامه از ابزارهای رایج مدیریت کردن پارتیشن‌ها نظیر:

Partition Manager، Partition & Disk Copy Wizard، Extend Partition Wizard، Partition Recovery Wizard می‌باشد.

reza بازدید : 168 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)
EASEUS Partition Master 9.3  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر پارتیشن ها و فضای هارد دیسک می باشد.به کمک این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه هارد دیسک خود را پارتیشن بندی نموده و میزان فضای آن را مدیریت نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند بدون ایجاد مشکلات برای اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اقدام به تغییر اندازه درایوهای خود نمود و حجم فضای دلخواه را به آن ها اضافه و کم  نمایند.
reza بازدید : 158 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Hetman NTFS Recovery 2.1 آیا فعالیت های مخرب و تصادفی باعث حذف فایل های شما شده است؟ یا اینکه فایل های شما به وسیله فرمت کردن هارد دیسک حذف شده اند؟ Hetman NTFS Recovery برنامه ای برای بازیابی فایل ها و اطلاعات از دست رفته شما از انواع مختلف دیسک های فرمت شده و آسیب دیده بر اساس سیستم NTFS می باشد. این برنامه قادر است تا فایل های حذف شده را بر اساس ساختار اصلی آنها بازیابی کند.

reza بازدید : 148 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (1)

Hetman Photo Recovery 4.0 اگر عکس های موجود در فلش، دوربین دیجیتال، هارد دیسک و ... خود را بطور ناخواسته از دست داده اید و نگران تصاویر از دست رفته خود هستید، نگران نباشید، Hetman Photo Recovery نرم افزاری برای بازیابی آسان عکس های حذف شده از سیستم می باشد. این نرم افزار قابلیت بازیابی عکس ها را از حافظه های دوربین های عکاسی یا فیلمبرداری، مموری فلش ها، هارد دیسک های مختلف قابل اتصال به مادربورد (مانند هارد دیسکهای External) و ... را دارا می باشد .

reza بازدید : 132 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

Hetman Uneraser 3.4 نرم افزاری کارآمد در ضمینه ی بازیابی اطلاعات حدف شده  می باشد که شما توسط این نرم افزار به سادگی و در کمترین زمان ممکن میتوانید فایل هایی را که به اشتباه حذف و یا از دست داده اید را بازیابی نمایید .

reza بازدید : 151 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (1)

Hetman FAT Recovery 2.1 برنامه ای برای بازیابی فایل های حذف شده از دیسک های فرمت شده بر اساس سیستم FAT می باشد. اگر شما عکس های زیادی را از کارت حافظه یا درایو های فلش خود به صورت تصادفی از دست داده اید دیگر با این برنامه نباید هیچ نگرانی داشته باشید. این برنامه برای بازیابی دیتاهای از دست رفته از انواع مختلف رسانه های ذخیره سازی فرمت شده بر اساس سیستم FAT طراحی شده است.

reza بازدید : 109 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

Farstone TotalRecovery Pro 9.2 Build 20131029 نامی است که به دنبال آن همه امکانات لازم برای افزایش امنیت و پایداری اطلاعات و همچنین بازیابی اطلاعات حذف شده در آن قرار گرفته است. نرم افزاری بسیار حرفه ای و کارآمد و غنی از امکانات که هریک از آن ها می تواند خواسته های کاربران را مرتفع سازد. موزیک ها ، اسناد ، تصاویر ، ویدئوها و به طور کلی تمامی انواع مدل فایل ها با این ابزار ایمن خواهند شد. امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و در مقابل بازیابی آن ها از دیگر خصوصیاتی هستند که در TotalRecovery Pro به چشم می خورند. قابلیت های متعددی برای این ابزار در نظر گرفته شده است. Backup از هر فایلی که کاربر بخواهد ، باز کردن Backup ها قبل از Restore ، تهیه یک نسخه Image از دیسک ها ، برنامه ریزی نرم افزار برای انجام کارها به صورت اتوماتیک ، ساخت دیسک نجات دهنده ویندوز ، تهیه نسخه پشتیبان به صورت آنلاین و بازیابی فایل های حذف شده به هر دلیلی از جمله قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار محسوب می شوند.

این بسته نرم افزار حجم نسبتا بالایی دارد اما با توجه به حجم قابلیت ها می توان از آن به عنوان یک بسته مرجع بهره گرفت که می تواند در همه جا به کمک کاربران حرفه ای آید.

reza بازدید : 178 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Active Data Studio 7.5.3.0 به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید.اگر شما نیازمند برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید از Active Data Studio  استفاده کنید که شامل هر دو دسته برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی،داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید. 

reza بازدید : 132 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

Recuva 1.49.1019 نرم افزارهای متعددی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته یا پاک شده بصورت تصادفی از روی هارد دیسک وجود دارند، هر یک از این نرم افزارهای بازیابی کارکرد متفاوتی دارند، بدین معنی که قدرت آنها در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته متفاوت می باشد، یکی از نرم افزارهای قدرتمند و نسبتا جدید در این زمینه که رایگان بودن آن از مزیت های اصلی آن می باشد، ابزار قدرتمند Recuva با تلفظ  Recover  به معنی بازیابی می باشد، که ابزاری مفید ، کم حجم وسبک با لایسنس رایگان برای سیستم عامل ویندوز می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به آسانی بتوانید اطلاعات و فایلهایی را که بصورت تصادفی از روی سیستم شما پاک شده اند را بازگردانی نمایید. این فایلها شامل آنهایی که از داخل سطل آشغال ویندوز خالی شده اند و نیز تصاویر و دیگر فایلهایی که توسط کاربر بصورت اتفاقی از روی کارتهای حافظه دوربین های دیجیتال یا پخش کننده MP3  حذف شده اند نیز می شود. این نرم افزار همچنین فایلهایی را که از روی آی پاد شما و یا به واسطه وجود باگ ها ، نقصان های سیستمی و نیز ویروس ها پاک شده اند نیز بازگردانی می نماید.

reza بازدید : 146 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

iCare Format Recovery Pro 5.3 نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل ها مانند فایل های افیس، عکس، بایگانی، موزیک، ویدئو و هر فایل مدیای فرمت شده می باشد. توسط این نرم افزار می توانید با انتخاب نوع اسکن هارد دیسک میتوانید به سرعت فایلی که پاک شده را پیدا کنید و آن را بازیابی کنید. اگر بعد از پاک شدن فایل مذکور مقدر زیادی فایل دوباره در آن درایو کپی شده باشد، بازیابی فایل پاک شده ممکن است ناموفق باشد. این نرم افزار ۴ نوع جستحو  Partition recovery، Advanced Files Recovery، Deep Scan Recovery، Format Recovery برای پیدا نمودن اطلاعات را انجام می دهد.

reza بازدید : 214 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

UFS Explorer Professional Recovery 5.11.2 نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های از دست رفته و حذف شده می باشد. این برنامه برای استفاده شخصی یا تجاری بسیار مناسب است و به راحتی می توانید بدون دردسر و نگرانی اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنید.توسط این برنامه قدرتمند به راحتی می توانید فایل های پاک شده و آسیب دیده خود را بازیابی و بازسازی کنید

reza بازدید : 172 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

Raise Data Recovery for FAT / NTFS 5.11.2 یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری , کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

reza بازدید : 147 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

ShadowProtect Desktop Edition 4.1.5 Build 10129 نرم افزاری برای پشتیبانگیری از کل سیستم عامل هست که سیستم شما رو در برابر خطر از بین رفتن اطلاعات ایمن نگه خواهد داشت.این نرم افزار به صورت خودکار از سیستم شما بک آپ تهیه می کند تا در موقع لزوم بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید . همچنین سیستم بازیابی پرسرعت و قدرتمند این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که در کمترین بازه زمانی فایل ها و فولدرهای پاک شده خود را بازیابی کنید و همچنین با الگوریتم پیچیده و قدرتمند خود قادر است که در هارد درایو شما جستجو کرده و عیب های آن را یافته و از بین ببرد .

reza بازدید : 166 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

LC-Tech FILERECOVERY 2013 Enterprise 5.5.6.2 نرم افزاری حرفه ای در زمینه ی بازدگردانی اطلاعات از دست رفته می باشد که قابلیت بازیابی اطلاعات پاک شده از انواع درایو ها مانند درایوهای هارد، درایو های بصری، درایوهای فلش مدیا و درایوهای چند رسانه ای یا درایو های موبایل را دارا می باشد. قدرت بازگردانی این نرم افزار بسیار بالا می باشد به صورتی که قابلیت بازیابی یک خط پاک شده از یک دستور خط، یک نرم افزار، یک فایل متعلق به سیستم و ... را دارد. این نرم افزار از فایلهای سیستمی FAT 12, FAT16, FAT32, و NTFS پشتیبانی به عمل می آورد .

reza بازدید : 143 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

EASEUS Data Recovery Wizard Professional 7.0  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد . CHENGDU YIWO Tech  نام شرکت تولید کننده این نرم افزار می باشد.

reza بازدید : 158 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Aidfile Recovery Software Professional 3.6.4.2 ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.

سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.

reza بازدید : 168 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار R-Studio 7.1 Build 154535 Network Edition نرم افزاری جهت برگرداندن اطلاعات از دست رفته می باشد این نرم افزار با بهرگیری از آخرین متد ها و تکنولوژی بازگردانی اطلاعات ابزاری قدرتمند جهت برگرداندن اطلاعات می باشد که توانایی بازگداندن اطلاعات از پارتیشن های ویندوز و لینوکس و برخی دیگر از سیستم عامل ها می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی بازگرداندن اطلاعات فرمت شده، پاک شده یا آسیب دیده موجود در شبکه های محلی را نیز دارا می باشد.

reza بازدید : 178 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0 نرم افزاري است كه تمامي تصاوير و عكس هاي حذف شده و يا فرمت شده ي شما را به راحتي بازگرداني كرده و در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار به سبب داشتن امكانات ديگري همچون توانايي بازيابي انواع ویدئو ها، فایل های موسیقی، داده ها و ... آن هم از انواع دستگاه هاي ديجيتالي از قبیل کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، مموری کارد ها، USB درایوها، تلفن های همراه،Zip Disk ها، iPod و ... به يكي از محبوب ترين برنامه هاي ريكاوري تصاوير تبديل شده و طرفدارن بسياري يافته است.Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0 نرم افزاري است كه تمامي تصاوير و عكس هاي حذف شده و يا فرمت شده ي شما را به راحتي بازگرداني كرده و در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار به سبب داشتن امكانات ديگري همچون توانايي بازيابي انواع ویدئو ها، فایل های موسیقی، داده ها و ... آن هم از انواع دستگاه هاي ديجيتالي از قبیل کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، مموری کارد ها، USB درایوها، تلفن های همراه،Zip Disk ها، iPod و ... به يكي از محبوب ترين برنامه هاي ريكاوري تصاوير تبديل شده و طرفدارن بسياري يافته است.

reza بازدید : 169 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

WinRescue نرم افزار کوچک و بسیار سودمندی میباشد که توسط آن میتوان تقریبا از کلیه قسمتهای حیاتی ویندوز نظیر رجیستری و بوت سکتورها نسخه پشتیبان تهیه نمود.


در ویندوز XP به طور پیش فرض و تقریبا اتوماتیک ، روال تغییرات اساسی سیستم در بخشی به نام System Restore ذخیره میگردد و در معمولا در مواقع اضطراری به سرعت قابل دسترسی میباشد ولی دو نکته مهم این قابلیت ارزشمند ویندوز را محدود ساخته است. نخست اینکه خود ابزار Restore ویندوز ابزار کاملی محسوب نمیگردد و در پاره ای از موارد از بازگرداندن سیستم به قبل از تغییرات نامطلوب عقیم میماند و نکته دوم نیز حساسیت فایلهای سیستمی مربوط به ذخیره سازی تغییرات ( علیرغم حفاظت از سوی ویندوز ) در مقابل حمله بد افزارها و ویرسها میباشد چنانکه تقریبا پس از استارت آپ و رجیستری اولین نقطه مورد تهاجم میباشد .

دو نکته فوق سبب گردیده تا نرم افزارهای بسیار ی به منظور مشابه توسعه یابد که یکی از بهترین آنها WinRescue میباشد . توسط این نرم افزار میتوان تقریبا با یک کلیک از هر یک از قسمتهای ویندوز نسخه Backup تولید نمود و فایل حاصل نیز تنها با دو کلیک قایل Restor بازیابی میباشد .

reza بازدید : 307 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

کار EAZ-FIX Pro 9.1 Build 2696308748 تقریبا مانند norton ghost هستش. از اون درایوی که می خوای (عمدتا درایو c) یک ایمیج میگیره و پس از هربار راه اندازی سیستم قبل از بالا اومدن ویندوز بوت میشه که می تونید در این مرحله اون ایمیجی که گرفته بودید رو برگردونید(در این صورت اگر سیستم دچار مشکلی شده باشه یا ویروس گرفته باشه بر میگرده به حالت اولیه یا اون حالتی که از سیستم ایمیج گرفتید )

این برنامه بدرد همه ی کاربران علی الخصوص مدیریت کافی نت ها می خوره تا با هربار هک و یا ویروسی شدن سیستم زحمت و تلاف وقت تعویض ویندوز روی دوششون نیوفته و فقط در چند ثانیه ویندوز رو به حالت اول برگدوند

reza بازدید : 145 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Paragon Backup and Recovery 12 v10.1.19.15839 Compact نرم افزاری به منظور راه حل در زمینه ی مشکلات جابه جایی سیستم و بازیابی از آیتم های آن به منظور استفاده در محیط های ویندوز خانگی می باشد. این نرم افزار دو نوع پشتیبان گیر معرفی می کند time-proven Drive Backup و brand new System Backup. این محصول نتیجه ی 15 سال تلاش در زمینه ی توسعه ی تکنولوژی های بک آپ گیری می باشد به علاوه قابلیت کاربری بسیار آسانی دارد و به منظور بک آپ گیری های پیشرفته، سازماندهی شده است و قابلیت دسترسی بالایی نیز دارد.

reza بازدید : 144 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Paragon System Backup 10.5.12444 نرم افزاری از شرکت Paragon که جهت بکاپ گیری عرضه شده است. می توانید کارهایی مانند پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات و انتقال اطلاعات را براحتی انجام دهید. این نرم افزار با نام Paragon System Backup ، دو ویژگی منحصر به فرد را در عین نگهداری سرعت و اطمینان زیاد با یکدیگر ترکیب کرده است. ویژگی اول قابلیت بازگرداندن اطلاعات بر روی یک سخت افزار غیر مشابه و ویژگی دوم قابلیت بازیابی اطلاعات از راه دور می باشد.


reza بازدید : 110 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

DoubleSafety 4.5.1.130 نرم افزاری برای پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات است. نیازی نیست شما زمان زیادی را صرف پیکر بندی نرم افزار کنید تا از امنیت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. بلکه نرم افزار دارای یک برنامه زمان بندی از پیش ساخته شده است. این نرم افزار یک نیاز ضرورری است تا از همه ی نگرانی های مرتبط با پشتیبان گیری آزاد شوید. چون در این نرم افزار یک برنامه زمانبندی برای پشتیبان گرفتن خودکار از اطلاعات وجود دارد شما دیگر نگرانی بابت فراموش کردن پشتیبان گرفتن از اطلاعات مهم خود، نخواهید داشت.این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید با محیط کاربری ساده ای برای شما امکان بکاپ گرفتن از اطلاعات به صورت اتوماتیک را فراهم می کند و می توانید آن را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید و یا حتی به صورت تمام اتوماتیک بر روی لوح های فشرده cd و dvd رایت کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار آپلود اتوماتیک فایل پشتیبان در زمان تعیین شده توسط شما و در ftp ای که شما تعیین می کنید، می باشد. به این ترتیب نیازی نیست موقع بکاپ گرفتن از اطلاعات، در کنار سیستم خود حضور داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت های کلیدی نرم افزار این است که زمانی که در حال فشرده سازی و تهیه بکاپ است به کاربر اجازه می دهد پسوردی را وارد کند و به این ترتیب بر روی فایل های پشتیبان قفل می گذارد تا تنها کاربر قادر به بازگردانی آن باشد و در نتیجه امنیت اطلاعات را بالا می برد. و نکته جالب تر این است که این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از فایل هایی که توسط دیگر نرم افزارهای پشتیبان گیری قفل شده اند را نیز دارد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 4,003
  • بازدید کلی : 231,058