loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 178 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Clean Space 2014 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی پاکسازی تمامی ردپاهای موجود در ویندوز و حفظ حریم خصوصی می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا تمامی تاریخچه های مربوط به وبگردی و سایت هایی که مشاهده کرده اید را پاکسازی کنید و از فایلهای کوکی که در زمان بارگذاری سایت ها در سیستم شما ذخیره شده اند و بسیاری از آنها ممکن است سیستم شما را آلوده کرده باشند خلاص شوید، کش های مربوط به اینترنت که در مرورگرها و سیستم باقی مانده اند را پاک کنید و فایلهای index.dat را براحتی از روی سیستم حذف کنید. این نرم افزار می تواند تمامی تاریخچه های موجود در ویندوز و حتی برنامه هایی را که در خود ویندوز اجرا کرده اید و تاریخچه ای از آن در ویندوز باقی مانده را حذف کند و سبب شود تا کاربران دیگر نگران این نباشند که وقتی کاربر دیگری پشت سیستم نشسته است از تمامی حرکات آنها با خبر شود. در هنگام استفاده از این نرم افزار هرگز نگران حذف فایلها بصورت اشتباهی نباشید چرا که این نرم افزار فایلهایی را که قصد حذف آنها را دارید بصورت پیش نمایش به شما نمایش خواهد داد .

reza بازدید : 205 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزاری CCleaner Business Edition 4.09.4471 فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Playerهای مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید

reza بازدید : 225 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Eassos PartitionGuru Pro 4.3.0.1 همیشه داشتن چند پارتیشن بر روی رایانه ایده مناسبی برای حفاظت از اطلاعات می‌باشد که در زمانی که سیستم‌عامل با مشکل برخورد می‌کند می‌توان از دیگر اطلاعات ذخیره‌شده در پارتیشن های دیگر استفاده کرد. PartitionGuruبرنامه کوچکی است که برای مدیریت بر پارتیشن ها طراحی شده است اما وظایف دیگری از جمله بازیابی اطلاعات را نیز می‌تواند انجام دهد. این برنامه با داشتن رابط کاربری ساده و آسان استفاده از آن را برای همه کاربران راحت می‌کند.

reza بازدید : 151 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

AOMEI Dynamic Disk Manager Pro 1.2.0.0 نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مدیریت دیسک ها و درایوهای داینامیک در محیط های ویندوز مجازی و فیزیکی می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی برای ساخت، حذف و فرمت حجم هارد دیسک های داینامیک، تغییر سایز دیسک داینامیک، کاهش حجم داینامیک، جا به جایی حجم درایوها، توسعه حجم سیستم داینامیک، اضافه کردن درایو به دیسک های RAID، حذف درایو از دیسک های RAID و تبدیل دیسک داینامیک به دیسک های پایه برای ویندوزهای 7، Vista،XP، 2000 و ویندوزهای سرور 2000/2003/2008 می باشد .

reza بازدید : 134 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Parted Magic 2013.08.01 Final مجموعه ای از نرم افزارهای حرفه ای جهت فرمت هارد درایوهای داخلی و خارجی و کار با پارتیشن ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال، کپی، ایجاد، افزایش و کاهش حجم پارتیشن های هارد دیسک بپردازید. این بسته نرم افزاری به شما امکان اجرای عملیات مختلف بر روی پارتیشن به همراه پشتیبانی از انواع سیستم ها را فراهم می کند. این نرم افزار یک دیسک زنده مخصوص عملیات پارتیشن بندی، کلون دیسک و بازیابی داده ها می باشد. تست هارد دیسک، تست حافظه برای بدسکتورها، رتبه بندی عملکرد کامپیوتر شما، دسترسی به سیستم های غیر قابل بوت جهت نجات اطلاعات مهم، اجرا از روی سی دی و بدون نیاز به نصب، افزایش ایمنی هارد دیسک، پاکسازی کامل اطلاعات هارد دیسک و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. Parted Magic در مجموعه شامل 70 ابزار مختلف جهت بررسی وضعیت درایوها، کپی و آرشیو کردن اطلاعات است که از سیستم های پرونده مختلف شامل ext2، ext3، ext4، fat16، fat32، hfs، hfs +، jfs، linux-swap، ntfs، xfs، reiserfs، reiser4 پشتیبانی می کند. این مجموعه ابزار از روی سی دی و در حالت بوت اجرا می شود و نیازی به نصب ندارد.

reza بازدید : 218 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

BootIt Bare Metal 1.20 Retail نرم افزاری برای مدیریت پارتیشن، نصب و بوت کردن آسان چندین سیستم عامل، پشتیبان گیری و بازیابی پارتیشن ها یا کل درایوها و ... را می دهد. این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته و حرفه ای در زمینه پارتیشن بندی استاندارد و همچنین بسیاری از ویژگی های خاص که در جاهای دیگر یافت نمی شوند را در اختیار کاربران قرار می دهد .

reza بازدید : 129 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

MBR Regenerator 4.5 ابزاری جهت اصلاح MasterBoot هارد دیسکهایی که به دلیل استفاده از کرک های ویندوز بصورت Loader به مشکل برخورده اند می باشد که در حقیقت حالت MasterBoot هارد دیسک را به حالت اولیه بازگردانده تا در صورت از کار افتادن کرک ویندوز و عدم کارکرد آنها، همه چیز به حالت اول بازگشته و بتوانید دوباره ازLoader های فعال کننده ویندوز استفاده کنید. از آنجایی که این نرم افزار قادر به تغییر اطلاعات MasterBoot هارد دیسک می باشد استفاده از آن تنها برای کاربران حرفه ای توصیه می شود .

reza بازدید : 174 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Macrorit Disk Partition Expert 2013 3.0.0 از جدیدترین برنامه های مدیریت پارتیشن کامپیوترها و سرورها بر پایه ویندوز می باشد که در مقایسه با دیگر برنامه های مشابه در بازار دارای سرعت زیاد و کارایی بیشتر با ضریب امنیت بالاتر می باشد که قادر به پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز ایکس پی، ویستا، سون ،هشت و ویندوز های سرور 2003،2008 و 2012 می باشد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 3,964
  • بازدید کلی : 231,019