loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 147 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

ShadowProtect Desktop Edition 4.1.5 Build 10129 نرم افزاری برای پشتیبانگیری از کل سیستم عامل هست که سیستم شما رو در برابر خطر از بین رفتن اطلاعات ایمن نگه خواهد داشت.این نرم افزار به صورت خودکار از سیستم شما بک آپ تهیه می کند تا در موقع لزوم بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید . همچنین سیستم بازیابی پرسرعت و قدرتمند این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که در کمترین بازه زمانی فایل ها و فولدرهای پاک شده خود را بازیابی کنید و همچنین با الگوریتم پیچیده و قدرتمند خود قادر است که در هارد درایو شما جستجو کرده و عیب های آن را یافته و از بین ببرد .

reza بازدید : 169 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

WinRescue نرم افزار کوچک و بسیار سودمندی میباشد که توسط آن میتوان تقریبا از کلیه قسمتهای حیاتی ویندوز نظیر رجیستری و بوت سکتورها نسخه پشتیبان تهیه نمود.


در ویندوز XP به طور پیش فرض و تقریبا اتوماتیک ، روال تغییرات اساسی سیستم در بخشی به نام System Restore ذخیره میگردد و در معمولا در مواقع اضطراری به سرعت قابل دسترسی میباشد ولی دو نکته مهم این قابلیت ارزشمند ویندوز را محدود ساخته است. نخست اینکه خود ابزار Restore ویندوز ابزار کاملی محسوب نمیگردد و در پاره ای از موارد از بازگرداندن سیستم به قبل از تغییرات نامطلوب عقیم میماند و نکته دوم نیز حساسیت فایلهای سیستمی مربوط به ذخیره سازی تغییرات ( علیرغم حفاظت از سوی ویندوز ) در مقابل حمله بد افزارها و ویرسها میباشد چنانکه تقریبا پس از استارت آپ و رجیستری اولین نقطه مورد تهاجم میباشد .

دو نکته فوق سبب گردیده تا نرم افزارهای بسیار ی به منظور مشابه توسعه یابد که یکی از بهترین آنها WinRescue میباشد . توسط این نرم افزار میتوان تقریبا با یک کلیک از هر یک از قسمتهای ویندوز نسخه Backup تولید نمود و فایل حاصل نیز تنها با دو کلیک قایل Restor بازیابی میباشد .

reza بازدید : 306 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

کار EAZ-FIX Pro 9.1 Build 2696308748 تقریبا مانند norton ghost هستش. از اون درایوی که می خوای (عمدتا درایو c) یک ایمیج میگیره و پس از هربار راه اندازی سیستم قبل از بالا اومدن ویندوز بوت میشه که می تونید در این مرحله اون ایمیجی که گرفته بودید رو برگردونید(در این صورت اگر سیستم دچار مشکلی شده باشه یا ویروس گرفته باشه بر میگرده به حالت اولیه یا اون حالتی که از سیستم ایمیج گرفتید )

این برنامه بدرد همه ی کاربران علی الخصوص مدیریت کافی نت ها می خوره تا با هربار هک و یا ویروسی شدن سیستم زحمت و تلاف وقت تعویض ویندوز روی دوششون نیوفته و فقط در چند ثانیه ویندوز رو به حالت اول برگدوند

reza بازدید : 144 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Paragon Backup and Recovery 12 v10.1.19.15839 Compact نرم افزاری به منظور راه حل در زمینه ی مشکلات جابه جایی سیستم و بازیابی از آیتم های آن به منظور استفاده در محیط های ویندوز خانگی می باشد. این نرم افزار دو نوع پشتیبان گیر معرفی می کند time-proven Drive Backup و brand new System Backup. این محصول نتیجه ی 15 سال تلاش در زمینه ی توسعه ی تکنولوژی های بک آپ گیری می باشد به علاوه قابلیت کاربری بسیار آسانی دارد و به منظور بک آپ گیری های پیشرفته، سازماندهی شده است و قابلیت دسترسی بالایی نیز دارد.

reza بازدید : 144 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Paragon System Backup 10.5.12444 نرم افزاری از شرکت Paragon که جهت بکاپ گیری عرضه شده است. می توانید کارهایی مانند پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات و انتقال اطلاعات را براحتی انجام دهید. این نرم افزار با نام Paragon System Backup ، دو ویژگی منحصر به فرد را در عین نگهداری سرعت و اطمینان زیاد با یکدیگر ترکیب کرده است. ویژگی اول قابلیت بازگرداندن اطلاعات بر روی یک سخت افزار غیر مشابه و ویژگی دوم قابلیت بازیابی اطلاعات از راه دور می باشد.


reza بازدید : 110 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

DoubleSafety 4.5.1.130 نرم افزاری برای پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات است. نیازی نیست شما زمان زیادی را صرف پیکر بندی نرم افزار کنید تا از امنیت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. بلکه نرم افزار دارای یک برنامه زمان بندی از پیش ساخته شده است. این نرم افزار یک نیاز ضرورری است تا از همه ی نگرانی های مرتبط با پشتیبان گیری آزاد شوید. چون در این نرم افزار یک برنامه زمانبندی برای پشتیبان گرفتن خودکار از اطلاعات وجود دارد شما دیگر نگرانی بابت فراموش کردن پشتیبان گرفتن از اطلاعات مهم خود، نخواهید داشت.این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید با محیط کاربری ساده ای برای شما امکان بکاپ گرفتن از اطلاعات به صورت اتوماتیک را فراهم می کند و می توانید آن را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید و یا حتی به صورت تمام اتوماتیک بر روی لوح های فشرده cd و dvd رایت کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار آپلود اتوماتیک فایل پشتیبان در زمان تعیین شده توسط شما و در ftp ای که شما تعیین می کنید، می باشد. به این ترتیب نیازی نیست موقع بکاپ گرفتن از اطلاعات، در کنار سیستم خود حضور داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت های کلیدی نرم افزار این است که زمانی که در حال فشرده سازی و تهیه بکاپ است به کاربر اجازه می دهد پسوردی را وارد کند و به این ترتیب بر روی فایل های پشتیبان قفل می گذارد تا تنها کاربر قادر به بازگردانی آن باشد و در نتیجه امنیت اطلاعات را بالا می برد. و نکته جالب تر این است که این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از فایل هایی که توسط دیگر نرم افزارهای پشتیبان گیری قفل شده اند را نیز دارد.

reza بازدید : 157 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Static Backup8 1.256 نوعی از نرم افزارهای پشتیبان گیری است که می تواند از پیغام های نرم افزار هایی مانند Windows Live Mail, Windows Mail, Outlook Express, Outlook, Thunderbird, Incredimail, The Bat!, Becky و Foxmail نسخه پشتیبان تهیه کند. علاوه بر این به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا از تنظیمات اینترنت اکسپلورر، صفحات محبوب و یا تنظیمات فایرفاکس و محتویات پوشه My Document پشتیبان گیری نموده و به طور اتوماتیک به صورت فشرده آن ها را ایجاد کرد.

reza بازدید : 171 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

برنامه Paragon Backup and Recovery 11 10.0.17.13783 یکی از قدرتمندترین ابزار تهیه نسخه های پشتیبان از کلیه درایو ها و فایل های شما می باشد و همچنین شما به راحتی میتوانید فایلهای پاک شده و فرمت شده خود را باز گردانید و همچنین که بنا به گفته سازندگان این نرم افزار سریع ترین عملیات پشتیبان گیری را در میان سایر نرم افزار های هم رده انجام داده و براحتی قادر است در هر زمان که سیستم شما دچار مشکلی شد به شرط گرفتن نسخه پشتیبان سریعاً سیستم را به حالت عادی برگرداند و سیستم را پیوسته در بالاترین سرعت و کارایی ممکن نگه دارد.

Disk Backup قابل اعتماد و بی نقص این نرم افزار کلیه فایل های شما را نگهداری و از آنها نسخه پشتیبان تهیه می کند و در هر زمان که مایل بودید قادرید آن فایل ها را بازآوری نمایید.

استفاده از این Backup سریع و هوشمند به شما امکان آزاد کردن فضای هارددیسک را می دهد و به راحتی و بدون کوچک ترین وقفه در کار ویندوز عملیات گرفتن Backup را انجام دهید.

reza بازدید : 154 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

بوسیله نرم افزار Paragon Drive Copy Professional 11 Special Edition یک نسخه کپی شده از کامپیوتر خود داشته باشید ، به همراه سیستم عامل ، درایو ها و تنظیمات اون ها ، تمامی نرم افزار ها و فایل های خود. آن ها را بر روی USB خود ذخیره کنید و بر روی کامپیوتر دیگری استفاده کنید ، مثل زمانی که روی کامپیوتر شخصی خود مشغول به کار هستید. توسط این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید ، می توانید تمامی سیستم عامل و تنظیمات خود را به یک هارد درایو دیگر منتقل کنید بدون اینکه نیازی به دانستن مسائل حرفه ای در این مورد باشید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از نسخه ۳۲بیت و ۶۴بیت از ویندوز ۷ اشاره کرد. 

reza بازدید : 144 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Super Flexible File Synchronizer Pro 5.72a Build 307 برای جبران این مشکل خود از هارد های خارجی در کنار سیستم خود استفاده کنند. انتقال اطلاعات از هارد اصلی به هارد جانبی و یا تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بر روی این هارد که در صورت بروز مشکل برای هارد اصلی و از بین رفتن اطلاعات آن نسخه ای دیگر موجود باشد از پرکاربردترین کاربردهای این هاردهای جانبی می باشد. برای ایجاد نسخه های پشتیبان از اطلاعات مشکلاتی نیز وجود دارد. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا از پوشه ابزار خود یک نسخه مشابه بر روی هارد دوم نیز داشته باشد و این پوشه در طول روز چندین بار دستخوش تغییرات شده و یا ابزارهای جدیدی به آن اضافه و یا حذف می شود ، حال اگر کاربری در چنین شرایطی قرار بگیرد و در طول روز قصد این را داشته باشد تا پوشه اصلی و پوشه پشتیبان خود را همانند سازی و به روز رسانی نماید می بایست وقت بسیاری را صرف این موضوع نماید. 


به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با توجه به شرایط یاد شده و استفاده از چندین هارد تمامی پوشه ها را به صورت یکسان و در یک زمان به روز رسانی نمایند. این برنامه با استفاده از ابزارهای موجود توانایی همگام سازی را در کمترین زمان فراهم می کند ، بدین صورت که کاربر با ایجاد تغییرات در پوشه اصلی کار خود را به اتمام می رساند و سپس نرم افزار به صورت خودکار تغییرات را بر روی دیگر اعمال می نماید. از ویژگی های این نرم افزار نیز می توان به قابلیت کپی اطلاعات میان سیستم های یک شبکه ، پشتیبانی از پرتکل های FTP, SSL, SSH, WebDAV برای همگام سازی پوشه های محلی و پوشه های موجود در یک فضای اینترنتی ، کپی تنظیمات اعمال شده بر روی یک پوشه بر روی پوشه مقصد همانند اجازه دسترسی ها و یا به اشتراک گذاری فایل ها و ... اشاره نمود. این برنامه محصولی از شرکت Super Flexible Software Ltd می باشد.

reza بازدید : 120 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

APBackup 3.8.5980 یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تهیه بک آپ از اطلاعات مهم سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید از تمامی بخش های سیستم یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل دوباره از آنها استفاده کنید. در واقع این برنامه می تواند از تمام سیستم عامل ها , فلاپی , هارد دیسک , سی دی و دی وی دی , شبکه , FTP , LAN و... یک فایل پشتیبان تهیه کند و آنها را بر روی هارد دیسک , شبکه های محلی و یا بر روی اف تی پی برای شما ذخیره سازی کند. همچنین شما می توانید بر روی فایلهای پشتیبان پسورد قرار دهید تا دیگران نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند و در صورت لزوم آنها را به آسانی بازگردانی کنید.

reza بازدید : 146 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Extra Backup 1.8.929 یک برنامه ایده آل برای پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات تحت همه ورژن های پیشرفته ویندوز مانند ویندوز سون نسخه های 32 و 64 بیتی می باشد. این برنامه این امکان را به شما می دهد تا تنها با کپی کردن اطلاعت خود در محل مورد نظرخود مثل پوشه ای خاص یا یک پارتیشن دیگر و همچنین یکی از درایو های شبکه ، در آینده تنها تغییرات صورت گرفته در این فایل ها را کپی کند و مجددا نیازی به کپی همه فایل ها و اطلاعات از ابتدا نباشد و در وقت شما بسیار صرفه جویی شود. این برنامه قادر است تا در پس زمینه ویندوز کار کند و برای کاربران استفاده از آن آسان بوده و به دلیل این ویژگی منحصر به فرد که در بالا ذکر شد برنامه ای محبوب برای کاربران خواهد بود.

reza بازدید : 140 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

BrowserBackup Pro 8.0.0.0 مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که خواسته اید از بوک مارک ها، پلاگین ها، تولبارها، افزونه ها، پسورد ها و اسکین های مرورگر های خود پشتیبانی تهیه کرده یا به نوعی این تغییرات را ذخیره نمایید تا پس از نصب مجدد ویندوز مجبور نباشید تمام این موارد سخت و زمان گیر را دوباره انجام دهید. اما روش مناسبی را برای این کار نیافته و سعی و تلاش بسیاری نموده اید. شما با استفاده از این می توانید تمام تغییرات و اعمال انجام شده ی خود در مرورگرهایتان را ذخیره کرده، از آن ها پشتیبانی تهیه  و در موارد بعد به راحتی و تنها با چند کلیک از آن ها استفاده نمایید. Browser Backup Pro نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از تمام اعمالی که با مروگر های خود انجام داده و افزونه ها و  پلاگین های که به مرورگر های خود اضافه نموده اید فایل پشتیبان تهیه کرده و آن ها را در درایو های خود یا حتی بر روی CD و DVD ذخیره کرده، از آن ها برای مقاصد خود استفاده  و تنها با چند کلیک ساده آن ها را فراخوانی نمایید .

reza بازدید : 137 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

USB Flash Backup 2.1.5.16 نرم افزار مفیدی است که میتوانید از فایلهای فلش درایور و کلیه سخت افزارهایی که به USB سیستم متصل میشوند بصورت کاملا خودکار و اتوماتیک بکاپ و نسخه پشتیبان تهیه میکند تا هیچ وقت احساس از دست دادن اطلاعات نداشته باشید و اگر بطور تصادفی فلش مموری شما فرمت شد حداقل یک نسخه پشتیبان از کلیه محتویات خود داشته باشید .

reza بازدید : 130 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

NovaBACKUP Professional 12.5.9 مشکلات و خطاهای هارد درایو و سیستم هر زمانی ممکن است اتفاق بیافتد، این خرابی ها و مشکلات ممکن است گاهی اوقات بسیار خطرناک و جدی باشند به طوری که دیگر راهی برای دسترسی به اطلاعات شخصی و خصوصی شما وجود نداشته باشد. از اینرو گرفتن پشتیبان از فایل ها قبل از وقوع چنین اتفاقاتی راهی خردمندانه و آینده نگرانه است. گرفتن پشتیبان صحیح از فایل ها بسیار مهم می باشد. با NovaBACKUP فایل های شما کاملا محافظت شده می باشند و با آن شما می توانید خیالی آسوده داشته باشید. استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و شما در چند دقیقه می توانید از فایل های خود پشتیبان تهیه کنید.

reza بازدید : 136 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Redo Backup and Recovery 1.0.4 ابزاری قدرتمند که به شما امکان گرفتن بک آپ و بازیابی اطلاعات را تنها با چند کلیک میدهد. این نرم افزار از قابلیت Point-and-Click GUI استفاده میکند و به شما این امکان را میدهد که با یک کلیک روی بخش دلخواه خود از آن بک آپ گرفته و یا بک آپ ها را بازیابی کنید. این نرم افزار همچنین قادر است Image های گرفته شده در سیستم شما را به شبکه داخلی و یا خارج از سیستم شما منتقل کند و به اشتراک عموم بگذارد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار ظاهر ساده و بسیار کاربر پسند آن است. کاربران میتوانند به راحتی از طریق USB و یا CD سیستم خود را بوت کنند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار Recovery قدرتمند فایل هاست حتی وقتی آنها پاک شده باشند و یا از بین رفته باشند شما قادر خواهید بود آنها را بازگردانی کنید .

reza بازدید : 125 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

Windows 7/8 - OEM Recovery Partition Creator 1.3.13 نرم افزاری برای ایجاد یک پارتیشن بازیابی است که به شما امکان بازیابی سریع و آسان ویندوز 7/8 را می دهد. این شبیه به گزینه بازیابی OEM استفاده شده بر روی کامپیوترهایی مانند DELL، HP یا Compaq است.

این یک نرم افزار پشتیبان گیری نیست و نباید برای تهیه نسخه پشتیبان کامل از نصب ویندوز 7/8 با فایل های شخصی خود مورد استفاده قرار گیرد.

reza بازدید : 140 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

ViceVersa Pro 2.5 Build 2511 نرم افزاری قدرتمند برای همگام سازی ( یکسان سازی و سینک کردن ) و تهیه بک آپ از اطلاعات مهم شماست .فعالیت اصلی این نرم افزار همگام سازی/Synchronization فایل، رونوشت/Replication ، پشتیبان گیری و فشرده سازی فایل است و طوری طراحی شده تا بر روی ویندوز 7، ویستا، XP، 2008، 2003 قابل اجرا باشد .

reza بازدید : 154 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

HDClone Professional 4.2.2a قادر است تا از هارددیسک و دیگر دستگاه‌های ذخیره سازی کپی‌های منطقی و یا فیزیکی و یا فایل‌های ایمیج تهیه کند.HDClone ابزاری مناسب برای پشتیبان گیری و کپی از نرم افزارها و سیستم عامل نصب شده می‌باشد. وجود یک حالت 'SafeRescue' ویژه این نم افزار را به ابزاری ارزشمند برای زنده کردن هارددیسک های معیوب و دیگر رسانه های ذخیره سازی تبدیل کرده است. HDClone تمامی محتویات هارددیسک یا دیگر دستگاه‌های ذخیره سازی را کپی می‌کند به همین خاطر این برنامه قادر است تا به طور کامل از سیستم عامل نصب شده پشتیبان و کپی تهیه کند. این برنامه قادر است تا با انواع مختلف سیستم‌های پارتیشن بندی کار کند.HDClone Professional 4.2.2a قادر است تا از هارددیسک و دیگر دستگاه‌های ذخیره سازی کپی‌های منطقی و یا فیزیکی و یا فایل‌های ایمیج تهیه کند.HDClone ابزاری مناسب برای پشتیبان گیری و کپی از نرم افزارها و سیستم عامل نصب شده می‌باشد. وجود یک حالت 'SafeRescue' ویژه این نم افزار را به ابزاری ارزشمند برای زنده کردن هارددیسک های معیوب و دیگر رسانه های ذخیره سازی تبدیل کرده است. HDClone تمامی محتویات هارددیسک یا دیگر دستگاه‌های ذخیره سازی را کپی می‌کند به همین خاطر این برنامه قادر است تا به طور کامل از سیستم عامل نصب شده پشتیبان و کپی تهیه کند. این برنامه قادر است تا با انواع مختلف سیستم‌های پارتیشن بندی کار کند.

reza بازدید : 128 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار BackRex Expert Backup 2.8.0.162 ابزاری قدرتمند در زمینه تهیه نسخه پشتیبان می باشد. این نرم افزار دارای تنظیمات و ابزار مهاجرت که به شما امکان پشتیبانی از تنظیمات ویندوز را می دهد و بعد از ترمیم و یا تحت دیگر سیستم عامل محیط خود به ماشین یا دستگاه مشابهی دیگر منتقل شده است. از این تنظیمات می توان به طرح دسکتاپ، طرح نشانگر ماوس، طرح های صدا، تنظیمات منطقه ای و ... اشاره نمود.





BackRex همچنین از مایکروسافت آفیس مجموعه XP/2003/2007/2010 ، اطلاعات پوشه Outlook، ایمیل، تماس ها، وظایف، Win7/Vista ویندوز ایمیل، اینترنت اکسپلورر و تنظیمات موزیلا فایرفاکس شامل کتاب آدرس های شخصی، پوشه های ایمیل، تنظیمات شماره گیری و ... را ذخیره می نماید. BackRex می تواند به طور خودکار تمام اسناد های اخیر شما را که بر روی آن کار می کنید را ذخیره کند.

همچنین می تواند به شما در انتقال تمام تنظیمات سفارشی از یک کامپیوتر به دیگری کمک نماید.

BackRex برای افرادی که پشتیبان فناوری اطلاعات ایستگاه های کاری مختلف هستند بسیار مفید است. با استفاده از پشتیبان گیری نصب مجدد سیستم عامل بر روی کامپیوتر بسیار ساده می شود و به جای هزینه کردن ساعت برای ایجاد محیط اختصاصی برای هر کاربر شما به راحتی می توانید تنظیمات کاربر بر روی سیستم های تازه نصب شده است را بازیابی نمایید.

با قابلیت زمان بندی شما می توانید از تمام داده های خود در تاریخ به طور منظم، روزانه، هفتگی یا ماهانه نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

reza بازدید : 144 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

RollBack Rx 10.0 Build 2698100748 نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای بازگردانی سیستم عامل ویندوز به گذشته است. به کمک این نرم افزار می توان با ویژگی های بالا اقدام به بازگشت به عقب بر روی سیستم عامل ویندوز نمایید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت بازگشت در زمانی که ویندوز توانایی شروع به کار را ندارد ، قابلیت عقب کشیدن سیستم عامل به دقیقه ، ساعت و ماه ، قابلیت برنامه ریزی نرم افزار برای انجام عملیات بازگشت به صورت خودکار در زمان های تعیین شده و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Horizon DataSys می باشد.

reza بازدید : 124 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

Tenorshare Data Backup 1.0.0.1889 یکی از مشکلاتی که شرکت های بزرگ همیشه در خطر مواجه با آن هستند، از بین رفتن اطلاعات و آرشیو اطلاعاتی آن ها است. مطمئنا شرکت هایی که قصد ندارن با این خطر مواجه شوند و ضرر بسیاری نمایند سعی در تهیه نسخه پشتیبان (Backup) از فایلها و اطلاعات خود مینمایند تا در صورت مشکل از فایلها از Backup استفاده کنند  البته باید گفت مشکل از بین رفتن اطلاعات فقط مختص شرکت ها نیست. بلکه کاربران خانگی هم گاهی اوقات به تهیه نسخه پشتیبان از فایل های خود نیا دارند تا در صورت حذف آنها، با کمک فایل پشتیبان مشکل خود را برطرف نمایند.  گاهی لازم است که سیستم پس از مدت خاصی به صورت اتوماتیک از فایل هایی که قبلا برایش تعریف شده نسخه ی پشتیبان تهیه کند، با قابلیت زمان بندی که در این نرم افزار تعبیه شده این مشکل هم برطرف شده است. Tenorshare Data Backup نرم افزاری قدرتمند برای گرفتن پشتیبان از فایل های شما می باشد که شما با کمک آن هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهید داد .

reza بازدید : 150 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

O&O AutoBackup 2.5 Build 27 یک نرم افزار برای همگام سازی (synchronize) فایلهای موجود در هارد کامپیوتر شما و درایو های USB (مانند هارد اکسترنال) به صورت اتوماتیک است،به عنوان مثال میتوانید تعیین کنید زمانی که فلش خود را به سیستم متصل میکنید اگر تغییراتی بر روی یک فایل از پیش تعیین شده مانند سند و.. صورت گرفته است، نرم افزار فایل ها جدید را بلافاصله بر روی فلش داریو کپی و آپدیت کند.

طرز استفاده از این برنامه بسیار آسان میباشد،فقط کافیست در قست بالایی نرم افزار پوشه و فایل های منبع (source) را انتخاب و سپس در قسمت میانی یک داریو USB برای کپی و آپدیت کردن فایل ها انتخاب نمایید.در قسمت پایینی نی شما باید یکی از عملیات های موجود بر روی فایل و پوشه ها را به دلخواه انتخاب نمایید به طور مثال با انتخاب گزینه Copy all modified and new source data,no deletion of data  فایل های جدید و تعیین شده بدون پاک شدن کپی خواهند شد.(توجه کنید که با انتخاب گزینه اول فایل های شما کاملا انتقال می یابند و با انتخاب گزینه سوم پس از همگام سازی فایل های اصلی پاک میشوند)

در نهایت پس از انجام تنظیمات ابتدا بر روی دکمه Save و سپس بر روی دکمه Execute کلیک کنید.

reza بازدید : 163 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار DriveImage XML 2.44 ابزاری قدرتمند در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از درایوها و پارتیشن های سیستم و کپی از یک درایو به درایو دیگر محصول شرکت Runtime Software می باشد. به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به پشتیبان گیری از درایوهای موجود در کامپیوترتان بپردازید. ایمیج های تهیه شده توسط این نرم افزار در یک فایل XML ذخیره می شود. با این نرم افزار می توانید به راحتی از درایوهای خود پشتیبان تهیه کنید و یا آنرا بازگردانید بدون اینکه سیستم خود را مجدداً راه اندازی یا ریستارت کنید. توسط DriveImage XML ایمیج های تهیه شده را مشاهده کنید، به ویرایش یا خارج کردن فایل ها از آن بپردازید و پشتیبان خودتان را بر روی همان درایو یا درایو دیگر برگردانید. همچنین سرعت پشتیبان گیری در این برنامه بارها سریع تر از سایر برنامه های مشابه است. این نرم افزار به 2 صورت می تواند فایل های شما را فشرده کند.

reza بازدید : 163 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

NETGATE Data Backup 3.0.605 از تمامی اطلاعات مهم شما اعم از عکس ، فیلم ، موزیک ، اسناد و هر فایل دیگری نسخه پشتیبانی تهیه کند. یکی از قابلیت های فوق العاده و منحصربفرد این نرم افزار گرفتن نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی سایت یا وبلاگ شما در اینترنت است به گونه ای که این نرم افزار میتواند از بانک های اطلاعاتی MySQL/PHP نسخه پشتیبان تهیه کند. البته توانایی های NETGATE Data Backup به همینجا ختم نمی شوند امکان بک آپ گیری از اطلاعات سیستمی نظیر رجیستری ویندوز . بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز در خط کاری این نرم افزار گنجانده شده است. تنظیم زمان و روز معین برای گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات مختلف که باعث می شود در صورتی فراموشی شما نرم افزار به طور اتوماتیک فرایند بک آپ گیری را انجام دهد نیز یک توانایی بسیار مهم است که این نرم افزار  که از سافت 98 دانلود میکنید از آن غافل نشده است.نکته جالب در مورد NETGATE Data Backup این است که حوزه کاری وسیعی را دربرگرفته به طوری قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی رجیستری ویندوز ، مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین حذف کامل و استاندارد نرم افزارهای نصب شده در ویندوز نیز از آن نرم افزاری کامل ساخته است.


reza بازدید : 140 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Active@ Disk Image Professional 5.5.2 نرم افزاری است که به شما برای ساخت یک کپی دقیق از دیسک های کامپیوتر (HDD, SSD, USB, CD, DVD, Blu-ray و ...) و ذخیره سازی آن ها در یک فولدر کمک می کند. ایمیج های ایجاد شده می توانند در پشتیبان گیری، ارتقاء PC و یا نسخه برداری از دیسک مورد استفاده قرار گیرند. یکی از مزایای ایمیج گیری دیسک در مواقعی که سیستم دچار مشکل می شود برای ریکاوری سیستم و یا پیداکردن و بازگردانی فایل های لازم از داخل ایمیج، مورد استفاده قرار می گیرند.

reza بازدید : 139 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Symantec System Recovery 2013 v11.0.1.47662 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای از سری محصولات شرکت Symantec در زمینه پشتیبان گیری و بازیابی تمامی اطلاعات سیستم می باشد البته این نسخه از برنامه برای سرور می باشد ولی می توان بر روی کامپیوترهای خانگی از آن استفاده کرد. شما با کمک این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید براحتی و با سرعت بسیار خارق العاده و باور نکردنی می توانید از تمامی قسمت های سیستم یک نسخه پشتیبان تهیه کرد و در صورت از دست دادن اطلاعات تنها با چند کلیک می توانید تمامی اطلاعات را دوباره به دست آورید. در حال حاضر 787.000 کاربر از برنامه قدرتمند استفاده می کنند. این برنامه قادر است تا از کل سیستم، از جمله سیستم عامل، فایل ها ، برنامه های کاربردی ، درایور های دستگاه و ... نسخه پشتیبان تهیه کند. همچنین شما می توانید فایلهای پشتیبان را بر روی هاردهای اکسترنال کپی کنید و یا از طریق FTP به آدرس های مشخص ارسال کنید.

reza بازدید : 136 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Genie Timeline 2013 Professional 4.0.5.500 نرم افزاری حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که می تواند امنیت اطلاعات که امروزه بسیاری از کاربران بدنبال آن هستند را تامین کند.در 3 مرحله ساده و مستقیم شما می توانید از امکاناتی مانند بازیابی سیستم در صورت وقوع مشکل، امکان تهیه نسخه پشتیبان از انواع مختلف اطلاعات و چندین حالت برای کارآیی و امنیت توسعه یافته ، استفاده کنید، بدین طریق دیگر نگران مشکلات سیستم خود نباشید. Genie Timeline Professional می تواند تمامی اطلاعات و تنظیمات شما را بازگردانی کند. شما می توانید به صورت انتخابی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دیسک های Startup از نسخه های پشتیبان روی یک پارتیشن مجازی، یک دیسک USB یا یک ایمیج ISO بسازید تا در صورت ایجاد مشکل در سیستم ، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید .


reza بازدید : 143 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

EASEUS Todo Backup Advanced Server 6.1.0.0 نرم افزار قدرتمند و بسیار مفید در زمینه ی پشتیبان گیری از فایل های تحت ویندوز می باشد که برای تهیه نسخه پشتیبان ویندوز سرور و بازیابی کامپیوتر از مشکلات فیزیکی و مجازی محیط ویندوز سرور می باشد. تهیه نخسه پشتیبان و بازیابی توسط این نرم افزار دارای ویژگی هایی مانند سرعت بالا ، پشتیبانی از فایل ها ، بازیابی مشکلات ، جابه جایی نسخه پشتیبان پایگاه داده های سرور SQL و بازیابی آن ، زمان بندی تهیه نسخه پشتیبان به صورت حرفه ای و در نهایت بازیابی فراگیر و جامع آن می باشد. از قابلیت های قابل ذکر در این نرم افزار امکان بک آپ گیری به صورت ریموت روی سروری دیگر از طریق FTP است. این امکان برای کسانی که می خواهند بک آپ روزانه داشته باشند امکانی بسیار عالی است.

reza بازدید : 120 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

FarStone DriveClone Workstation 10.02 امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلفی اقدام به تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات خود می کنند تا در زمان بروز مشکلاتی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود از بابت جایگزینی آن ها دچار مشکل نباشند. نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های مختلفی به کاربران در این موضوع اختیاراتی را می دهند. در وب سایت ما نیز تا کنون تعدادی از این نرم افزارها ب شما معرفی شده اند که هر یک از ویژگی های متعددی برخورد بوده اند، DriveClone نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف موجود در سیستم عامل خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند. به کمک این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعدد موجود در برنامه قادر به انجام امور مختلفی در این زمینه می باشند. مدیریت بر فایل های پشتیبان تهیه شده ، مرتب سازی آن ها و کپی آن ها بر روی دیسک ها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری FarStone می باشد .

reza بازدید : 109 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

SyncBackPro 6.5.15.0 Final نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای جهت ایجاد نسخه پشتیبان، بازیابی و هماهنگ سازی می باشد. از قابلیت های این برنامه تهیه پشتیبان بر روی فضای ذخیره سازی ابری و دیسک های CD، DVD و Blu-Ray است. شما با استفاده از SyncBackPro می توانید بدون نیاز به فشرده سازی، اطلاعات خود را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را قسمت بندی کنید و یا به صورت فایل ISO ذخیره نمایید. امکان اسکریپت نویسی از دیگر قابلیت های مفید این برنامه است. SyncBackPro اجازه می دهد تا کاربر به پیکربندی پروفایل برنامه خود با استفاده از اسکریپت بپردازد. این اسکریپت ها از کد اصلی برنامه مجزا هستند و به زبان های مختلف نوشته شده اند. دستورالعمل اسکریپت ها مشابه ماکروها در مایکروسافت آفیس و جاوا اسکریپت در صفحات وب است. این برنامه از SFTP که همان پروتکل FTP امن است نیز پشتیبانی می کند.

reza بازدید : 172 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Paragon Hard Disk Manager 14 Suite 10.1.21.136 Retail نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شركت Paragon Software است، تمام ابزارهای لازم که شما برای مدیریت و پشتیبانی هاردتان نیاز دارید در این نرم افزار پشرفته قرار دارد. این نرم افزار به شما امکان پارتیشن بندی پیشرفته بدون از دست دادن داده، بازیابی منظم سیستم و داده، رفع هرگونه مشکل بوت سیستم، مدیریت و تعویض بین چند سیستم عامل، قرار دادن درایو جدید در سرویس، تنظیم محیط بوت دوتائی مطمئن، اجرای بی عیب سیستم عامل چند گانه در کامپیوتر های مشابه، کپی هارد قدیمی و ایجاد هارد جدید و پشتيبان گيری منظم و مدیریت اتوماتیک آنها را می دهد. این پکیج انعطاف پذیر بوده و محدوده وسیعی از نرم افزار و سخت افزار را پشتیبانی می کند.

reza بازدید : 112 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

FBackup 5.0.245 نرم افزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده بوده و قابلیت تهیه نسخه بک آپ به صوت خودکار و در زمان های معین را دارا می باشد، همچنین از فشرده سازی بک آپ ها و قرار دادن رمز عبور بر روی آنها نیز کاملا پشتیبانی می کند. علاوه بر فشرده سازی اطلاعات در نرم افزار ،شما می توانید یک کپی دقیق از فایل ها و پوشه ها و ساختار آنها نیز تهیه کنید.

reza بازدید : 133 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Drive SnapShot 1.42.16539 برنامه ای کم حجم برای بک آپ گرفتن از کل درایو می باشد. Drive Snapshot یک Disk Image از سیستم شما بر روی یک فایل ایجاد می کند که شامل سیستم عامل ، برنامه های نصب شده ، دیتاهای شما و تمامی اطلاعات امنیتی بر روی سیستم شما می باشد . در حالیکه ویندوز در حال اجرا است و شما در حال انجام کار خود هستید این نرم افزار از دستگاه شما Image می گیرد.Drive Snapshot به شما امکان می دهد که از Partition سیستم و یا درایو Hard Disk تان Backup بگیرد و همچنین یک Disk Image از سیستم شما ایجاد کند . که در صورت بروز مشکل (Virus , Trojan)در کمتر از چند دقیقه امکان Restore کامل سیستمتان را داردید . این Image File میتواند به عنوان یک درایو مجازی باشد ، بنابر این شما می توانید با استفاده از Windows Explorer و یا دیگر برنامه ها به راحتی فایلها و دایرکتوریهای خود را Restore کنید .

reza بازدید : 112 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)
Syncovery 6.41 Build 170 نرم افزاریست که هدف از ساخت آن هماهنگ سازی و یکسان سازی بهتر فایل ها برای کاربران است. از این نرم افزار جهت کپی کردن فایل ها در هرکجا که نیاز است استفاده میشود. استفاده از این نرم افزار در تهیه بک آپ از سیستم های خانگی ، مک بوک ، سرور ها ، نوت بوک ها و سیستم های آنلاین، این نرم افزار را جزو نرم افزار های محبوب قرار داده. نرم افزار Syncovery که امروزه جزو نرم افزارهای محبوب دنیاست بسیار پرکاربرد و قابل انعطاف است که بسیاری از کاربران با مشاغل مختلف میتوانند از آن استفاده نمایند .
reza بازدید : 158 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Ocster Backup Pro 7.23 ابزار مناسبی جهت گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت کاملا آسان و خودکار می باشد. این برنامه با تهیه نسخه پشتیبان از فایل های مهم و حیاتی و مورد نظر شما ، این امکان را برای شما فراهم میکند تا هیچ وقت این فایل ها را از دست ندهید و همیشه یک نسخه پشتیبان از این فایل ها داشته باشید تا به آن دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید به هیچ عنوان در عملکرد طبیعی ویندوز اختلال ایجاد نمیکند ، بلکه هنگامی که سیستم عامل در حالت آماده به کار است شروع به کار میکند تا اختلالی در کار شما ایجاد نکند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه ، هماهنگی با دیگر برنامه های سیستم عامل می باشد. این نرم افزار میتواند عمل پشتیبان گیری را بر روی هارد دیسک فعلی و یا بر روی دیسک خارجی انجام دهد تا همیشه برای شما در دسترس باشد.

reza بازدید : 169 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Goodsync Enterprise 9.6.2.5 جهت انجام فرآیندهای بک آپ گیری و هماهنگ سازی فایل می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک آنالیز، هماهنگ سازی و بک آپ ایمیل، عکس های خانوادگی و اسناد مهم و مالی، MP3 ها و دیگر فایل های مهم را انجام دهد. همچنین قابلیت ارتباط با ویندوز موبایل و ویندوز سرور را نیز دارا می باشد و ارتباط آن با پروتکل های FTP ،SFTP ،WebDAV نیز به صوزت کامل انجام می شود.

reza بازدید : 153 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)
KLS Backup 2013 Professional 7.0.1.2 نام نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تا از اطلاعات خود فایل های پشتیبان تهیه کنید . ایننرم افزاربه شما امکان تهیه ی BackUp از اطلاعات درون کامپیوتر ؛ فایل های درون شبکه داخلی ، سرورهای ftp و CD/DVD را می دهد . بهترین راه حل برای آزاد کردن فضای دیسک سخت ، گرفتن فایل های پشتیبان از اطلاعات و پاک کردن آن ها از هارد دیسک است. KLS Backup از اطلاعات شخصی شما فایل های پشتیبان تهیه کرده و فضای دیسک سخت را آزاد می کند . KLS Backup که از سافت 98 دانلود میکنید می تواند بعد ازBackUp گیری ، فایل پشتیبان را به صورت غیر فشرده و یا فشرده با قالب (Zip) ، 7-Zip یا SQX ذخیره کند . KLS Backup امکان میدهد تا غیر از (اطلاعات درون کامپیوتر ؛ فایل های درون شبکه داخلی ، سرورهای ftp و CD/DVD) از کلید های رجیستری ، MySQL databases ، پروفایلهای موجود در نرم افزارهای "Outlook Express” و "”Mozilla Thunderbird و همچنین تنظیمات سایرنرم افزارها فایل پشتیبان تهیه کنید و بر روی CD/DVD رایت کنید یا با قالبIso و Zip بر روی هارد دیسک ذخیره کنید . کار با ایننرم افزاربسیار آسان است و تمام قسمت ها از Wizard بر خوردار هستند ، پس شما در عرض چند ثانیه می توانید از قسمت های مورد نظرتان BackUp تهیه کنید . KLS Backup قادر است تا در عرض چند ثانیه فایل پشتیبان مورد نظر را پیدا کرده و آن ها را بازگرداند . KLS Backup به شما اجازه می دهد که عملیات همزمان سازی اطلاعات (synchronization) در دو پوشه مختلف را به راحتی انجام دهید .
reza بازدید : 138 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

توسط Comodo BackUp 4.3.2.12 شما به راحتی می توانید فایل های مهم خود را حفاظت کنید. این نرم افزار با کاهش دستورات پیچیده ای که در روند تهیه ی نسخه ی پشتیبان  وجود دارد به شما کمک می کند که هرچه سریعتر و راحت تر کار خود را انجام دهید. شما به راحتی می توانید از فایل های خود در هر ناحیه، شبکه و یا درایو FTP دلخواه تان نسخه ی پشتیبان بگیرید. علاوه بر این می توانید از طریق سرورهای آن لاین این نرم افزار در فضای اینترنتی پشتیبان گیری کنید. واسط کاربری کاربر پسند و راهنمای مرحله به مرحله از دیگر امکاناتی است که در طول استفاده از این نرم افزار می توانید داشته باشید. پشتیبان گیری شما می تواند زمان بندی داشته باشد مثلاً در یک ساعت مشخص و در یک تاریخ مشخص این کار صورت گیرد. شما می توانید زمان اجرای بک آپ گیری از سیستم تان را هم زمان با رخداد یک اتفاق خاص به طور مثال در هنگام بالا آمدن ویندوز و یا اتفاقاتی از این قبیل تنظیم نمایید. با انتخاب گزینه ی Synchronization Mode می توانید یک پشتیبان گیری بلادرنگ - Real time داشته باشید به عبارت دیگر این کار همزمان با ذخیره ی فایل بر روی سیتم تان اجرا می شود. از دیگر امکانات تامین شده توسط این محصول می توان پشتیبان گیری از آیتم های مهمی هم چون حساب کاربری ایمیل، رجیستری ویندوز، داده های مهمی چون فولدرهای موجود در My Document و ... اشاره نمود. بهره گیری از اسکریپت نویسی، دستورات خطی، فیلتر های پیشرفته ی Rule-Based، قابلیت رمز گذاری فایل بک آپ گرفته شده از طریق اعمال الگوریتم های خاص و ... همگی از خصوصیات بارز این نرم افزار می باشند

reza بازدید : 162 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Deep Freeze Enterprise 7.72.220.4535 قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ...مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.

حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 3,921
  • بازدید کلی : 230,976