loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 158 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Static Backup8 1.256 نوعی از نرم افزارهای پشتیبان گیری است که می تواند از پیغام های نرم افزار هایی مانند Windows Live Mail, Windows Mail, Outlook Express, Outlook, Thunderbird, Incredimail, The Bat!, Becky و Foxmail نسخه پشتیبان تهیه کند. علاوه بر این به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا از تنظیمات اینترنت اکسپلورر، صفحات محبوب و یا تنظیمات فایرفاکس و محتویات پوشه My Document پشتیبان گیری نموده و به طور اتوماتیک به صورت فشرده آن ها را ایجاد کرد.

reza بازدید : 172 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

برنامه Paragon Backup and Recovery 11 10.0.17.13783 یکی از قدرتمندترین ابزار تهیه نسخه های پشتیبان از کلیه درایو ها و فایل های شما می باشد و همچنین شما به راحتی میتوانید فایلهای پاک شده و فرمت شده خود را باز گردانید و همچنین که بنا به گفته سازندگان این نرم افزار سریع ترین عملیات پشتیبان گیری را در میان سایر نرم افزار های هم رده انجام داده و براحتی قادر است در هر زمان که سیستم شما دچار مشکلی شد به شرط گرفتن نسخه پشتیبان سریعاً سیستم را به حالت عادی برگرداند و سیستم را پیوسته در بالاترین سرعت و کارایی ممکن نگه دارد.

Disk Backup قابل اعتماد و بی نقص این نرم افزار کلیه فایل های شما را نگهداری و از آنها نسخه پشتیبان تهیه می کند و در هر زمان که مایل بودید قادرید آن فایل ها را بازآوری نمایید.

استفاده از این Backup سریع و هوشمند به شما امکان آزاد کردن فضای هارددیسک را می دهد و به راحتی و بدون کوچک ترین وقفه در کار ویندوز عملیات گرفتن Backup را انجام دهید.

reza بازدید : 155 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

بوسیله نرم افزار Paragon Drive Copy Professional 11 Special Edition یک نسخه کپی شده از کامپیوتر خود داشته باشید ، به همراه سیستم عامل ، درایو ها و تنظیمات اون ها ، تمامی نرم افزار ها و فایل های خود. آن ها را بر روی USB خود ذخیره کنید و بر روی کامپیوتر دیگری استفاده کنید ، مثل زمانی که روی کامپیوتر شخصی خود مشغول به کار هستید. توسط این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید ، می توانید تمامی سیستم عامل و تنظیمات خود را به یک هارد درایو دیگر منتقل کنید بدون اینکه نیازی به دانستن مسائل حرفه ای در این مورد باشید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از نسخه ۳۲بیت و ۶۴بیت از ویندوز ۷ اشاره کرد. 

reza بازدید : 145 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Super Flexible File Synchronizer Pro 5.72a Build 307 برای جبران این مشکل خود از هارد های خارجی در کنار سیستم خود استفاده کنند. انتقال اطلاعات از هارد اصلی به هارد جانبی و یا تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بر روی این هارد که در صورت بروز مشکل برای هارد اصلی و از بین رفتن اطلاعات آن نسخه ای دیگر موجود باشد از پرکاربردترین کاربردهای این هاردهای جانبی می باشد. برای ایجاد نسخه های پشتیبان از اطلاعات مشکلاتی نیز وجود دارد. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا از پوشه ابزار خود یک نسخه مشابه بر روی هارد دوم نیز داشته باشد و این پوشه در طول روز چندین بار دستخوش تغییرات شده و یا ابزارهای جدیدی به آن اضافه و یا حذف می شود ، حال اگر کاربری در چنین شرایطی قرار بگیرد و در طول روز قصد این را داشته باشد تا پوشه اصلی و پوشه پشتیبان خود را همانند سازی و به روز رسانی نماید می بایست وقت بسیاری را صرف این موضوع نماید. 


به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با توجه به شرایط یاد شده و استفاده از چندین هارد تمامی پوشه ها را به صورت یکسان و در یک زمان به روز رسانی نمایند. این برنامه با استفاده از ابزارهای موجود توانایی همگام سازی را در کمترین زمان فراهم می کند ، بدین صورت که کاربر با ایجاد تغییرات در پوشه اصلی کار خود را به اتمام می رساند و سپس نرم افزار به صورت خودکار تغییرات را بر روی دیگر اعمال می نماید. از ویژگی های این نرم افزار نیز می توان به قابلیت کپی اطلاعات میان سیستم های یک شبکه ، پشتیبانی از پرتکل های FTP, SSL, SSH, WebDAV برای همگام سازی پوشه های محلی و پوشه های موجود در یک فضای اینترنتی ، کپی تنظیمات اعمال شده بر روی یک پوشه بر روی پوشه مقصد همانند اجازه دسترسی ها و یا به اشتراک گذاری فایل ها و ... اشاره نمود. این برنامه محصولی از شرکت Super Flexible Software Ltd می باشد.

reza بازدید : 121 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

APBackup 3.8.5980 یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تهیه بک آپ از اطلاعات مهم سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید از تمامی بخش های سیستم یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل دوباره از آنها استفاده کنید. در واقع این برنامه می تواند از تمام سیستم عامل ها , فلاپی , هارد دیسک , سی دی و دی وی دی , شبکه , FTP , LAN و... یک فایل پشتیبان تهیه کند و آنها را بر روی هارد دیسک , شبکه های محلی و یا بر روی اف تی پی برای شما ذخیره سازی کند. همچنین شما می توانید بر روی فایلهای پشتیبان پسورد قرار دهید تا دیگران نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند و در صورت لزوم آنها را به آسانی بازگردانی کنید.

reza بازدید : 148 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Extra Backup 1.8.929 یک برنامه ایده آل برای پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات تحت همه ورژن های پیشرفته ویندوز مانند ویندوز سون نسخه های 32 و 64 بیتی می باشد. این برنامه این امکان را به شما می دهد تا تنها با کپی کردن اطلاعت خود در محل مورد نظرخود مثل پوشه ای خاص یا یک پارتیشن دیگر و همچنین یکی از درایو های شبکه ، در آینده تنها تغییرات صورت گرفته در این فایل ها را کپی کند و مجددا نیازی به کپی همه فایل ها و اطلاعات از ابتدا نباشد و در وقت شما بسیار صرفه جویی شود. این برنامه قادر است تا در پس زمینه ویندوز کار کند و برای کاربران استفاده از آن آسان بوده و به دلیل این ویژگی منحصر به فرد که در بالا ذکر شد برنامه ای محبوب برای کاربران خواهد بود.

reza بازدید : 193 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Paragon Image Backup for Windows 8 10.1.0.15848 نرم افزاری برای ساخت ایمیج از دیسک مخصوص ویندوز 8 و ویندوز سرور 2012 می باشد. این نرم افزار از تکنولوژی های Microsoft VSS و Paragon’s Patent-Pending استفاده می کند و می تواند حجم های جداگانه و یا از کل دیسک، ایمیج تهیه کند. با انتشار نسخه جدید ویندوز مایکروسافت، نرم افزارهای این ویندوز نیز کم کم وارد بازار می شوند. تست نرم افزارهای مختلف روی سیستم عامل های جدید همیشه خطر از دست دادن اطلاعات یا خراب شدن سیستم را در بر دارد. هر بار که ویندوز را دوباره نصب می کنید، ممکن است اتفاقی ناخوشاید در حین پروسه نصب رخ دهد که کار شما را دچار مشکل کند. راه حل، استفاده از نرم افزاری کاملا کارآمد و مطمئن برای بازیابی اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان و سازگار با نسخه جدید ویندوز می باشد. در کنار قابلیت های اصلی، مایکروسافت یک سیستم پرونده جدید به نام ReFS را در ویندوز سرور 8 نسخه بتا قرار داده است. به عنوان جانشین خلف سیستم پرونده NTFS، سیستم پرونده ReFS دارای یک موتور ذخیره سازی جدید برای محافظت از هارد در برابر خطاهای ذخیره سازی و تخریب اطلاعات موجود و پشتیبانی از فایل های بسیار حجیم به همراه کارآیی بسیار بالاتر می باشد. به نظر می رسد که مایکروسافت، سیستم پرونده ReFS را به عنوان سیستم پرونده اصلی خود معرفی کرده است. نرم افزار Paragon Image Backup یک نرم افزار رایگان برای تهیه ایمیچ از دیسک برای ویندوزهای 8 و سرور 2012 می باشد که دارای Wizard های مختلف و قدرتمندی می باشد و همچنین دارای محیط بازیابی Linux/DOS است. این نرم افزاز از تمامی سیستم های پرونده معروف در کنار سیستم پرونده جدید ReFS پشتیبانی می کند .

reza بازدید : 141 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

BrowserBackup Pro 8.0.0.0 مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که خواسته اید از بوک مارک ها، پلاگین ها، تولبارها، افزونه ها، پسورد ها و اسکین های مرورگر های خود پشتیبانی تهیه کرده یا به نوعی این تغییرات را ذخیره نمایید تا پس از نصب مجدد ویندوز مجبور نباشید تمام این موارد سخت و زمان گیر را دوباره انجام دهید. اما روش مناسبی را برای این کار نیافته و سعی و تلاش بسیاری نموده اید. شما با استفاده از این می توانید تمام تغییرات و اعمال انجام شده ی خود در مرورگرهایتان را ذخیره کرده، از آن ها پشتیبانی تهیه  و در موارد بعد به راحتی و تنها با چند کلیک از آن ها استفاده نمایید. Browser Backup Pro نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از تمام اعمالی که با مروگر های خود انجام داده و افزونه ها و  پلاگین های که به مرورگر های خود اضافه نموده اید فایل پشتیبان تهیه کرده و آن ها را در درایو های خود یا حتی بر روی CD و DVD ذخیره کرده، از آن ها برای مقاصد خود استفاده  و تنها با چند کلیک ساده آن ها را فراخوانی نمایید .

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 636
  • بازدید سال : 4,458
  • بازدید کلی : 231,513