loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 158 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Aidfile Recovery Software Professional 3.6.4.2 ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.

سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.

reza بازدید : 168 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار R-Studio 7.1 Build 154535 Network Edition نرم افزاری جهت برگرداندن اطلاعات از دست رفته می باشد این نرم افزار با بهرگیری از آخرین متد ها و تکنولوژی بازگردانی اطلاعات ابزاری قدرتمند جهت برگرداندن اطلاعات می باشد که توانایی بازگداندن اطلاعات از پارتیشن های ویندوز و لینوکس و برخی دیگر از سیستم عامل ها می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی بازگرداندن اطلاعات فرمت شده، پاک شده یا آسیب دیده موجود در شبکه های محلی را نیز دارا می باشد.

reza بازدید : 177 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0 نرم افزاري است كه تمامي تصاوير و عكس هاي حذف شده و يا فرمت شده ي شما را به راحتي بازگرداني كرده و در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار به سبب داشتن امكانات ديگري همچون توانايي بازيابي انواع ویدئو ها، فایل های موسیقی، داده ها و ... آن هم از انواع دستگاه هاي ديجيتالي از قبیل کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، مموری کارد ها، USB درایوها، تلفن های همراه،Zip Disk ها، iPod و ... به يكي از محبوب ترين برنامه هاي ريكاوري تصاوير تبديل شده و طرفدارن بسياري يافته است.Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0 نرم افزاري است كه تمامي تصاوير و عكس هاي حذف شده و يا فرمت شده ي شما را به راحتي بازگرداني كرده و در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار به سبب داشتن امكانات ديگري همچون توانايي بازيابي انواع ویدئو ها، فایل های موسیقی، داده ها و ... آن هم از انواع دستگاه هاي ديجيتالي از قبیل کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، مموری کارد ها، USB درایوها، تلفن های همراه،Zip Disk ها، iPod و ... به يكي از محبوب ترين برنامه هاي ريكاوري تصاوير تبديل شده و طرفدارن بسياري يافته است.

reza بازدید : 169 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

WinRescue نرم افزار کوچک و بسیار سودمندی میباشد که توسط آن میتوان تقریبا از کلیه قسمتهای حیاتی ویندوز نظیر رجیستری و بوت سکتورها نسخه پشتیبان تهیه نمود.


در ویندوز XP به طور پیش فرض و تقریبا اتوماتیک ، روال تغییرات اساسی سیستم در بخشی به نام System Restore ذخیره میگردد و در معمولا در مواقع اضطراری به سرعت قابل دسترسی میباشد ولی دو نکته مهم این قابلیت ارزشمند ویندوز را محدود ساخته است. نخست اینکه خود ابزار Restore ویندوز ابزار کاملی محسوب نمیگردد و در پاره ای از موارد از بازگرداندن سیستم به قبل از تغییرات نامطلوب عقیم میماند و نکته دوم نیز حساسیت فایلهای سیستمی مربوط به ذخیره سازی تغییرات ( علیرغم حفاظت از سوی ویندوز ) در مقابل حمله بد افزارها و ویرسها میباشد چنانکه تقریبا پس از استارت آپ و رجیستری اولین نقطه مورد تهاجم میباشد .

دو نکته فوق سبب گردیده تا نرم افزارهای بسیار ی به منظور مشابه توسعه یابد که یکی از بهترین آنها WinRescue میباشد . توسط این نرم افزار میتوان تقریبا با یک کلیک از هر یک از قسمتهای ویندوز نسخه Backup تولید نمود و فایل حاصل نیز تنها با دو کلیک قایل Restor بازیابی میباشد .

reza بازدید : 306 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

کار EAZ-FIX Pro 9.1 Build 2696308748 تقریبا مانند norton ghost هستش. از اون درایوی که می خوای (عمدتا درایو c) یک ایمیج میگیره و پس از هربار راه اندازی سیستم قبل از بالا اومدن ویندوز بوت میشه که می تونید در این مرحله اون ایمیجی که گرفته بودید رو برگردونید(در این صورت اگر سیستم دچار مشکلی شده باشه یا ویروس گرفته باشه بر میگرده به حالت اولیه یا اون حالتی که از سیستم ایمیج گرفتید )

این برنامه بدرد همه ی کاربران علی الخصوص مدیریت کافی نت ها می خوره تا با هربار هک و یا ویروسی شدن سیستم زحمت و تلاف وقت تعویض ویندوز روی دوششون نیوفته و فقط در چند ثانیه ویندوز رو به حالت اول برگدوند

reza بازدید : 144 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Paragon Backup and Recovery 12 v10.1.19.15839 Compact نرم افزاری به منظور راه حل در زمینه ی مشکلات جابه جایی سیستم و بازیابی از آیتم های آن به منظور استفاده در محیط های ویندوز خانگی می باشد. این نرم افزار دو نوع پشتیبان گیر معرفی می کند time-proven Drive Backup و brand new System Backup. این محصول نتیجه ی 15 سال تلاش در زمینه ی توسعه ی تکنولوژی های بک آپ گیری می باشد به علاوه قابلیت کاربری بسیار آسانی دارد و به منظور بک آپ گیری های پیشرفته، سازماندهی شده است و قابلیت دسترسی بالایی نیز دارد.

reza بازدید : 144 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Paragon System Backup 10.5.12444 نرم افزاری از شرکت Paragon که جهت بکاپ گیری عرضه شده است. می توانید کارهایی مانند پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات و انتقال اطلاعات را براحتی انجام دهید. این نرم افزار با نام Paragon System Backup ، دو ویژگی منحصر به فرد را در عین نگهداری سرعت و اطمینان زیاد با یکدیگر ترکیب کرده است. ویژگی اول قابلیت بازگرداندن اطلاعات بر روی یک سخت افزار غیر مشابه و ویژگی دوم قابلیت بازیابی اطلاعات از راه دور می باشد.


reza بازدید : 110 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

DoubleSafety 4.5.1.130 نرم افزاری برای پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات است. نیازی نیست شما زمان زیادی را صرف پیکر بندی نرم افزار کنید تا از امنیت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. بلکه نرم افزار دارای یک برنامه زمان بندی از پیش ساخته شده است. این نرم افزار یک نیاز ضرورری است تا از همه ی نگرانی های مرتبط با پشتیبان گیری آزاد شوید. چون در این نرم افزار یک برنامه زمانبندی برای پشتیبان گرفتن خودکار از اطلاعات وجود دارد شما دیگر نگرانی بابت فراموش کردن پشتیبان گرفتن از اطلاعات مهم خود، نخواهید داشت.این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید با محیط کاربری ساده ای برای شما امکان بکاپ گرفتن از اطلاعات به صورت اتوماتیک را فراهم می کند و می توانید آن را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید و یا حتی به صورت تمام اتوماتیک بر روی لوح های فشرده cd و dvd رایت کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار آپلود اتوماتیک فایل پشتیبان در زمان تعیین شده توسط شما و در ftp ای که شما تعیین می کنید، می باشد. به این ترتیب نیازی نیست موقع بکاپ گرفتن از اطلاعات، در کنار سیستم خود حضور داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت های کلیدی نرم افزار این است که زمانی که در حال فشرده سازی و تهیه بکاپ است به کاربر اجازه می دهد پسوردی را وارد کند و به این ترتیب بر روی فایل های پشتیبان قفل می گذارد تا تنها کاربر قادر به بازگردانی آن باشد و در نتیجه امنیت اطلاعات را بالا می برد. و نکته جالب تر این است که این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از فایل هایی که توسط دیگر نرم افزارهای پشتیبان گیری قفل شده اند را نیز دارد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 3,907
  • بازدید کلی : 230,962