loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 178 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Active Data Studio 7.5.3.0 به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید.اگر شما نیازمند برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید از Active Data Studio  استفاده کنید که شامل هر دو دسته برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی،داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید. 

reza بازدید : 131 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

Recuva 1.49.1019 نرم افزارهای متعددی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته یا پاک شده بصورت تصادفی از روی هارد دیسک وجود دارند، هر یک از این نرم افزارهای بازیابی کارکرد متفاوتی دارند، بدین معنی که قدرت آنها در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته متفاوت می باشد، یکی از نرم افزارهای قدرتمند و نسبتا جدید در این زمینه که رایگان بودن آن از مزیت های اصلی آن می باشد، ابزار قدرتمند Recuva با تلفظ  Recover  به معنی بازیابی می باشد، که ابزاری مفید ، کم حجم وسبک با لایسنس رایگان برای سیستم عامل ویندوز می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به آسانی بتوانید اطلاعات و فایلهایی را که بصورت تصادفی از روی سیستم شما پاک شده اند را بازگردانی نمایید. این فایلها شامل آنهایی که از داخل سطل آشغال ویندوز خالی شده اند و نیز تصاویر و دیگر فایلهایی که توسط کاربر بصورت اتفاقی از روی کارتهای حافظه دوربین های دیجیتال یا پخش کننده MP3  حذف شده اند نیز می شود. این نرم افزار همچنین فایلهایی را که از روی آی پاد شما و یا به واسطه وجود باگ ها ، نقصان های سیستمی و نیز ویروس ها پاک شده اند نیز بازگردانی می نماید.

reza بازدید : 146 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

iCare Format Recovery Pro 5.3 نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل ها مانند فایل های افیس، عکس، بایگانی، موزیک، ویدئو و هر فایل مدیای فرمت شده می باشد. توسط این نرم افزار می توانید با انتخاب نوع اسکن هارد دیسک میتوانید به سرعت فایلی که پاک شده را پیدا کنید و آن را بازیابی کنید. اگر بعد از پاک شدن فایل مذکور مقدر زیادی فایل دوباره در آن درایو کپی شده باشد، بازیابی فایل پاک شده ممکن است ناموفق باشد. این نرم افزار ۴ نوع جستحو  Partition recovery، Advanced Files Recovery، Deep Scan Recovery، Format Recovery برای پیدا نمودن اطلاعات را انجام می دهد.

reza بازدید : 214 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

UFS Explorer Professional Recovery 5.11.2 نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های از دست رفته و حذف شده می باشد. این برنامه برای استفاده شخصی یا تجاری بسیار مناسب است و به راحتی می توانید بدون دردسر و نگرانی اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنید.توسط این برنامه قدرتمند به راحتی می توانید فایل های پاک شده و آسیب دیده خود را بازیابی و بازسازی کنید

reza بازدید : 172 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

Raise Data Recovery for FAT / NTFS 5.11.2 یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری , کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

reza بازدید : 147 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

ShadowProtect Desktop Edition 4.1.5 Build 10129 نرم افزاری برای پشتیبانگیری از کل سیستم عامل هست که سیستم شما رو در برابر خطر از بین رفتن اطلاعات ایمن نگه خواهد داشت.این نرم افزار به صورت خودکار از سیستم شما بک آپ تهیه می کند تا در موقع لزوم بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید . همچنین سیستم بازیابی پرسرعت و قدرتمند این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که در کمترین بازه زمانی فایل ها و فولدرهای پاک شده خود را بازیابی کنید و همچنین با الگوریتم پیچیده و قدرتمند خود قادر است که در هارد درایو شما جستجو کرده و عیب های آن را یافته و از بین ببرد .

reza بازدید : 166 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

LC-Tech FILERECOVERY 2013 Enterprise 5.5.6.2 نرم افزاری حرفه ای در زمینه ی بازدگردانی اطلاعات از دست رفته می باشد که قابلیت بازیابی اطلاعات پاک شده از انواع درایو ها مانند درایوهای هارد، درایو های بصری، درایوهای فلش مدیا و درایوهای چند رسانه ای یا درایو های موبایل را دارا می باشد. قدرت بازگردانی این نرم افزار بسیار بالا می باشد به صورتی که قابلیت بازیابی یک خط پاک شده از یک دستور خط، یک نرم افزار، یک فایل متعلق به سیستم و ... را دارد. این نرم افزار از فایلهای سیستمی FAT 12, FAT16, FAT32, و NTFS پشتیبانی به عمل می آورد .

reza بازدید : 143 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

EASEUS Data Recovery Wizard Professional 7.0  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد . CHENGDU YIWO Tech  نام شرکت تولید کننده این نرم افزار می باشد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 3,903
  • بازدید کلی : 230,958