loading...
انجمن ترفندودانلود نرم افزار پی سی رایان
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 128 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

NTFS to FAT32 Wizard Pro 2.4 درایوهای مبتنی بر فرمت NTFS توسط سیستم عاملهای Windows 95/98/Me شناخته نمی شوند و دسترسی به این درایوها در این سیستم عاملها امکان پذیر نیست. این موضوع در مواقعی بیشتر اهمیت می یابد که کامپیوتر شما از دو سیستم عامل بصورت همزمان استفاده می کند. چرا که بایستی درایوها با سیستم فایل FAT32 فرمت شوند تا سیستم عاملهایی همچون Me و 98 و 95 قابلیت دسترسی به آنها را داشته باشند. در حالت عادی درایوهای مبتنی بر فرمت FAT و FAT32 قابلیت تبدیل مستقیم به NTFS را دارند اما یک درایو مبتنی بر NTFS بدون پارتیشن بندی و فرمت شدن مجدد امکان تبدیل به FAT و FAT32 را ندارد، NTFS to FAT32 Wizard Pro نرم افزار مفید و کاربردی به همین منظور است که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود تا در زمانی کوتاه فرمت هارد و فلش دیسکتان را بدون از دست دادن اطلاعات از FAT به NTFS و یا از NTFS به FAT تبدیل نمایید .


reza بازدید : 264 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

AOMEI Partition Assistant Professional Edition 5.5 برای بهبود کارایی کامپیوتر چگونه بدون این که اطلاعات خود را از دست بدهید پارتیشن‌های خود را تغییر سایز می‌دهید یا اینکه ان‌ها را یکی می‌کنید؟ AOMEI Partition Assistant Pro به شما این اجازه را می‌دهد تا بر روی پارتیشن‌های خود مدیریت کنید نظیر برنامه‌هایی مثل Partition Magic، اما این برنامه در عملکرد و سازگاری مقداری قدرتمند و کامل‌تر می‌باشد. AOMEI Partition Assistant Pro برنامه ای قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای کار بر روی پارتیشن‌ها می‌باشد که قابل اجرا بر روی ویندوز های سون و 8 هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی می‌باشد.


این برنامه از ابزارهای رایج مدیریت کردن پارتیشن‌ها نظیر:

Partition Manager، Partition & Disk Copy Wizard، Extend Partition Wizard، Partition Recovery Wizard می‌باشد.

reza بازدید : 168 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)
EASEUS Partition Master 9.3  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر پارتیشن ها و فضای هارد دیسک می باشد.به کمک این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه هارد دیسک خود را پارتیشن بندی نموده و میزان فضای آن را مدیریت نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند بدون ایجاد مشکلات برای اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اقدام به تغییر اندازه درایوهای خود نمود و حجم فضای دلخواه را به آن ها اضافه و کم  نمایند.
reza بازدید : 158 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Hetman NTFS Recovery 2.1 آیا فعالیت های مخرب و تصادفی باعث حذف فایل های شما شده است؟ یا اینکه فایل های شما به وسیله فرمت کردن هارد دیسک حذف شده اند؟ Hetman NTFS Recovery برنامه ای برای بازیابی فایل ها و اطلاعات از دست رفته شما از انواع مختلف دیسک های فرمت شده و آسیب دیده بر اساس سیستم NTFS می باشد. این برنامه قادر است تا فایل های حذف شده را بر اساس ساختار اصلی آنها بازیابی کند.

reza بازدید : 148 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (1)

Hetman Photo Recovery 4.0 اگر عکس های موجود در فلش، دوربین دیجیتال، هارد دیسک و ... خود را بطور ناخواسته از دست داده اید و نگران تصاویر از دست رفته خود هستید، نگران نباشید، Hetman Photo Recovery نرم افزاری برای بازیابی آسان عکس های حذف شده از سیستم می باشد. این نرم افزار قابلیت بازیابی عکس ها را از حافظه های دوربین های عکاسی یا فیلمبرداری، مموری فلش ها، هارد دیسک های مختلف قابل اتصال به مادربورد (مانند هارد دیسکهای External) و ... را دارا می باشد .

reza بازدید : 132 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

Hetman Uneraser 3.4 نرم افزاری کارآمد در ضمینه ی بازیابی اطلاعات حدف شده  می باشد که شما توسط این نرم افزار به سادگی و در کمترین زمان ممکن میتوانید فایل هایی را که به اشتباه حذف و یا از دست داده اید را بازیابی نمایید .

reza بازدید : 151 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (1)

Hetman FAT Recovery 2.1 برنامه ای برای بازیابی فایل های حذف شده از دیسک های فرمت شده بر اساس سیستم FAT می باشد. اگر شما عکس های زیادی را از کارت حافظه یا درایو های فلش خود به صورت تصادفی از دست داده اید دیگر با این برنامه نباید هیچ نگرانی داشته باشید. این برنامه برای بازیابی دیتاهای از دست رفته از انواع مختلف رسانه های ذخیره سازی فرمت شده بر اساس سیستم FAT طراحی شده است.

reza بازدید : 109 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

Farstone TotalRecovery Pro 9.2 Build 20131029 نامی است که به دنبال آن همه امکانات لازم برای افزایش امنیت و پایداری اطلاعات و همچنین بازیابی اطلاعات حذف شده در آن قرار گرفته است. نرم افزاری بسیار حرفه ای و کارآمد و غنی از امکانات که هریک از آن ها می تواند خواسته های کاربران را مرتفع سازد. موزیک ها ، اسناد ، تصاویر ، ویدئوها و به طور کلی تمامی انواع مدل فایل ها با این ابزار ایمن خواهند شد. امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و در مقابل بازیابی آن ها از دیگر خصوصیاتی هستند که در TotalRecovery Pro به چشم می خورند. قابلیت های متعددی برای این ابزار در نظر گرفته شده است. Backup از هر فایلی که کاربر بخواهد ، باز کردن Backup ها قبل از Restore ، تهیه یک نسخه Image از دیسک ها ، برنامه ریزی نرم افزار برای انجام کارها به صورت اتوماتیک ، ساخت دیسک نجات دهنده ویندوز ، تهیه نسخه پشتیبان به صورت آنلاین و بازیابی فایل های حذف شده به هر دلیلی از جمله قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار محسوب می شوند.

این بسته نرم افزار حجم نسبتا بالایی دارد اما با توجه به حجم قابلیت ها می توان از آن به عنوان یک بسته مرجع بهره گرفت که می تواند در همه جا به کمک کاربران حرفه ای آید.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2907
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 3,995
  • بازدید کلی : 231,050